GYMMANAGER dla obiektów samoobsługowych

0
69 wyświetleń

Innowacyjność, nowoczesność, samoobsługa. Brak kolejek w klubie, większa ilość aktywnych Użytkowników? Pełna automatyzacja obiektu dzięki rozwiązaniom prezentowanym przez system GYMMANAGER.

 

Panel Klienta Online, indywidualne konto internetowe, dzięki któremu Użytkownik może się zarejestrować, dokonać rezerwacji na zajęcia bądź zakupić i zarządzać karnetem. Dzięki feed’owi fanpage’a z Facebook’a jest na bieżąco z wydarzeniami i aktualnościami dotyczącymi klubu. Podobne funkcjonalności posiada Kiosk Samoobsługowy, dodatkowo pełni funkcję jedynego stanowiska obsługi klienta w obiekcie samoobsługowym.

Do klubu samoobsługowego Użytkownik może wejść dzięki nowoczesnym rozwiązaniom biometrycznym stosowanym przez czytniki Virdi.

Kolejnym udogodnieniem w obiektach samoobsługowych są płatności cykliczne, dzięki którym Właściciele mogą przewidzieć i kontrolować swój miesięczny zysk, a Użytkownicy nie muszą się martwić, że zapomnieli opłacić karnet.

Więcej szczegółów na:
www.gymmanager.com.pl
www.facebook.com/Gymmanager

- REKLAMA -