Fit Lovers i Jatomi Fitness, czyli jak się robi influencer marketing

Rola promocji marek z wykorzystaniem znanych trenerów, twórców internetowych wzrasta również w branży fitness o czym świadczy akcja Jatomi Challenge.

Fit Lovers poprowadzą premierowy w Polsce live fitness show – Jatomi Challenge, czyli pojedynek mistrzów. Pierwszy z czterech sportowych pojedynków, w których zmierzą się zawodowi sportowcy i internetowe gwiazdy znane z zamiłowania do fizycznej aktywności odbędzie się 10 maja.

Rozgrywane w kolejnych tygodniach starcia transmitowane będą na żywo na Facebooku Jatomi Fitness.

Pojedynki w ramach akcji Jatomi Challenge odbywać się będą co środę. W czterech polskich miastach – Warszawie, Krakowie, Wrocławiu i Gdyni – sportowe wyzwanie podejmą profesjonalni zawodnicy i sportowi celebryci, którzy zmierzą się w wyjątkowych treningach przygotowanych specjalnie dla nich.

Już 10 maja w Warszawie zmierzą się ze sobą  Marcin Filipiak, zawodnik kadry Polski Kettlebell oraz gwiazda YouTube, Michał „Owca” Owczarzak znany jako część grupy Warszawski Koks. Tydzień później w Krakowie naprzeciw siebie staną trener personalny Łukasz „Luca” Trochonowicz i uczestnik programu Jatomi Champions. 24 maja we Wrocławiu swój pojedynek z zawodowym sportowcem odbędzie Jacek Gadzinowski, a ostatniego dnia miesiąca w Gdyni z młodym mistrzem zmierzy się Małgorzata Kędzierska z bloga „Szpilki na siłowni”. Wszystkie spotkania poprowadzi popularny duet Fit Lovers, czyli Pamela Stefanowicz i Mateusz Janusz – trenerzy, motywatorzy i propagatorzy zdrowego stylu życia.

Nasza akcja ma na celu nie tylko promowanie aktywnego, a przez to też zdrowego stylu życia, ale również pokazanie, ile radości i pozytywnej energii łączy się ze zdrową, sportową rywalizacją
i współzawodnictwem
– mówi Pamela Stefanowicz, prowadząca Jatomi Challenge – Wszystkie ćwiczenia, z jakimi zmierzą się uczestnicy wyzwania Jatomi dobraliśmy w taki sposób, żeby wynik pojedynku nie był przesądzony aż do ostatniej sekundy. Właśnie dlatego drobna trenerka może stanąć do sportowej walki z zawodowym sportowcem i wygrać.

Znaczenie komunikacji z wykorzystaniem influencerów doceniają eksperci public relations. W środę 26 kwietnia w Warszawie odbyło się spotkanie założycielskie Polskiego Stowarzyszenia Influencerów i Osób Aktywnych w Mediach Internetowych. Inicjatorem projektu jest Jerzy Ciszewski – menedżer od lat na rynku komunikacji marketingowej, założyciel Ciszewski Public Relations (obecnie MSLGROUP Poland). Założyciele Polskiego Stowarzyszenia Influencerów i Osób Aktywnych w Mediach Internetowych zapraszają do współpracy wszystkie osoby, środowiska i firmy, które działają na tym obiecującym rynku.

- REKLAMA -

ZOSTAW ODPOWIEDŹ