Warszawa, Moskwa, Melbourne, Madryt, Sztokholm, Helsinki, Mumbai, Nowy Jork i teraz Londyn. Perfect Gym rozwija się wszędzie tam, gdzie są jego klienci – to kluczowe założenie strategii rozwoju warszawskiego startupu.
-Wychodzimy na przeciw oczekiwaniom klientów, chcemy by czuli się komfortowo podczas procesu wdrożenia i mieli pewność, że mają kogoś w pobliżu, kto pomoże ich w pierwszych miesiącach korzystania z systemu – tłumaczy Małgorzata Gala, dyrektor ds.rozwoju w PG.
Perfect Gym odwiedził wiele targów w 2018 roku, m.in. BodyPower w Indiach, IHRSA w Stanach Zjednoczonych czy FIBO w Kolonii. W minionych dniach, reprezentanci spółki odwiedzili również targi ELEVATE w Londynie. Dążymy do dynamicznego rozwoju w Wielkiej Brytanii, poszukujemy Country Managera, który pomógłby skutecznie wypromować produkt w UK – kontynuuje Gala. Jesteśmy przekonani, że nasz produkt jest konkurencyjny i może wspomóc tutejsze kluby fitness.
-Elevate to jedne z największych targów branżowych w Wielkiej Brytanii. Perfect Gym pojawiło się na nich po raz pierwszy i cieszyło się ogromnym zainteresowaniem odwiedzających. Wielka Brytania to jeden z naszych kluczowych rynków na najbliższe lata. Chcemy budować świadomość naszej marki poprzez regularnie wystawianie się na najbardziej znanych targach w Wielkiej Brytanii – kończy Gala.
Pod względem penetracji rynku Wielka Brytania znajduje się w top 10 krajów o najwyższej aktywności fizycznej w Europie. Rząd działa aktywnie przy projektach popularyzujących sport poprzez organizacje takie jak UK Activ, którego członkiem już niedługo zostanie również Perfect Gym.