21.4 C
Warszawa
piątek, 14 czerwca, 2024
Segment sprzętu cardio podłączonego do internetu rozwija się najbardziej dynamicznie na tle wszystkich rodzajów maszyn treningowych. Może odegrać kluczową rolę w zachęceniu klubowiczów do powrotu do obiektów sportowych i zwiększeniu retencji. Jakie jest więc zadanie dla twojego klubu? Bądź online! Obecnie łączność z internetem wysuwa się na pierwszy plan, a utrzymanie zachowania regularności w treningu przez klubowiczów oraz kontakt z...
Przez ostatnie 10 lat dwukrotnie wzrosła liczba zdiagnozowanych przypadków raka prostaty w Polsce. Nowotwór wykryty zbyt późno jest w dalekim stadium rozwoju i ma mniejsze szanse na wyleczenie. Dlatego w listopadzie sportowcy zapuszczają wąsy w szczytnym celu. Wąsy mają zwrócić uwagę na problem Żeby budować świadomość na temat raka prostaty, niektórzy mężczyźni przyłączają się do zapoczątkowanego w 1999 roku w Australii...
Po kilkumiesięcznej stabilizacji nastroje konsumenckie Polaków uległy w październiku pogorszeniu - informuje GfK. Barometr Nastrojów Konsumenckich GfK, czyli syntetyczny wskaźnik ilustrujący aktualne nastroje Polaków w zakresie postaw konsumenckich, wyniósł w październiku -5,9. Oznacza to, że spadł o 1,9 p.p. w stosunku do poprzedniego miesiąca. W październiku składowe Barometru Nastrojów Konsumenckich kształtowały się następująco: nieznaczne pogorszenie ocen bieżącej sytuacji finansowej gospodarstwa domowego...
Comarch tworzy platformę dla branży fitness
Life Fitness Connect to zmodyfikowana aplikacja mobilna na urządzenia przenośne Apple® i Android™. Ma przede wszystkim podtrzymać motywację użytkowników trenujących w klubach. W darmowej wersji, po sparowaniu z urządzeniami Life Fitness lub Cybex, użytkownik ma dostęp do swoich treningów. Z kolei dostęp do zajęć z instruktorem na żądanie to opcja w wersji premium. Wówczas można skorzystać z bogatej oferty zajęć...
Spłycenie relacji międzyludzkich i ograniczenie zdolności do odczuwania empatii to najpoważniejsze negatywne skutki oddziaływania technologii informacyjnych na człowieka i społeczeństwo. Tak mówiła Natalia Hatalska, prezeska Infuture Institute, podczas wystąpienia otwierającego kongres Impact’21. Wydarzenie to odbywa się w dniach 27-28 października 2021 r. na terenie Międzynarodowych Targów Poznańskich, wydawcy Magazynu Fitness Biznes. Od technologii nie uciekniemy, ale musimy patrzeć na nie...
Mimo że słowa „marketing”, „reklama”, „promocja” i „komunikacja” są używane często zamiennie, to jednak trzy ostatnie są składowymi szerokiego pojęcia marketingu. Zgodnie z ideą klientocentryzmu w centrum zainteresowania marketingu jest klient, a szczególnie dbałość o jego doświadczenia w każdym punkcie styku z marką. W mar-ketingowym miksie znajduje się również produkt, który jest kluczowy z punktu widzenia tego, co oferujemy klientom....
Basic-Fit, największy operator klubów w Europie, poinformował o wzroście bazy klientów o kolejne 200 tys. W chwili obecnej z usług sieci korzysta 2,21 mln klientów. III kwartał w Basic-Fit Jak informuje sieć w raporcie za III kwartał, liczba członków wzrosła o 10% do 2,21 mln z 2,01 mln na koniec I półrocza 2021 r. Liczba klubów wzrosła do 995 (obecnie już...
„Obudź swoją moc” – to hasło kampanii sieci klubów fitness CityFit, realizowanej z okazji premiery filmu Marvel Studios „Eternals”. Kampania inspirowana jest grupą nowych bohaterów z filmowego świata Marvela. Tytułowi „Eternals” to grupa nieśmiertelnych herosów. Po tym jak przez tysiące lat pozostawali w ukryciu, ujawniają swoje moce, aby stawić czoło odwiecznym wrogom ludzkości – Dewiantom. Próba sił w CityFit CityFit wykorzystał ten...
Klub Legia Warszawa ogłosił zmiany w sztabie szkoleniowym. Czesław Michniewicz przestanie pełnić obowiązki pierwszego trenera. W tej roli zastąpi go Marek Gołębiewski. Trener Marek Gołębiewski od początku sezonu 2021/22 prowadził Legię II Warszawa. Jego asystentami w pierwszym zespole zostaną Przemysław Małecki oraz Inaki Astiz. Szefem przygotowania fizycznego będzie Bartosz Bibrowicz. Do jego zespołu dołączy Michał Kwietniewski.  Kwietniewski, doświadczony i ceniony...
E-sport triumfuje. Jego rosnącą popularność można zaobserwować już od kilku lat. Pandemia znacznie przyspieszyła ten trend. Jak wynika z raportu Let’s Play! - The European e-sports market, ponad połowa badanych Europejczyków po raz pierwszy oglądała rozgrywki e-sportowe właśnie po wprowadzeniu obostrzeń covidowych. W Polsce wskaźnik ten wynosi 46 proc. Polacy są największymi fanami tego rodzaju rozrywki spośród wszystkich badanych...

Najbardziej popularne

NEWSY