Kluby butikowe ucierpiały w obecnej sytuacji tak samo, jak duże sieci klubów fitness. Jednak mają coś, czego próżno szukać w tych ostatnich – społeczność. Sprawdź, ile możesz zrobić, by utrzymać zaangażowanie klubowiczów wokół twojego studia treningowego.
Niezależnie od tego, czy jesteś właścicielem boxu CrossFit, prowadzisz studio pole dance czy zarządzasz szkołą jogi, w obecnej sytuacji musisz zachować ciągłość działania. Jesteśmy pewni, że uczestnicy zajęć w twoim klubie tęsknią już za profesjonalnym przygotowaniem i pasją, którymi dzielisz się z nimi podczas prowadzenia zajęć.
W tym artykule pokażemy, jak utrzymać kontakt z klubowiczami, gdy studio pozostaje zamknięte i jakie rozwiązania będą do tego pomocne.
Postaw na zajęcia online
Dziś już nie trzeba do nich nikogo przekonywać. Wiele klubów wykorzystuje je z wielkim sukcesem. Kalendarz zajęć w Strefie klienta i łatwa rezerwacja miejsca na zajęciach to podstawa. O możliwościach zajęć online pisaliśmy we wcześniejszym artykule cyklu „Klub fitness zdalnie”.
Lekkie zarządzanie
eFitness to system, który umożliwia sprawną organizację umów i karnetów. Klubowicze potrzebują zawiesić lub zamrozić umowę? W systemie to tylko kilka kliknięć, a ty masz pewność, że panujesz nad sytuacją dzięki czytelnym raportom. Dodatkowo masz do dyspozycji takie moduły jak CRM i Marketing, by cały czas pozostawać w kontakcie z klientami. Zawsze możesz też liczyć na pomoc Helpdesku.
Płatności online
Ostatnie, ale najważniejsze – utrzymanie płynności finansowej klubu. To możliwe dzięki zintegrowanemu procesowi. Połączone ze sobą Strefa klienta, sprzedaż online i metody płatności takie jak rekurencja czy Pay As You Go sprawią, że płatność za zajęcia będzie dla uczestników zajęć łatwa i szybka.
Zachęcamy do działania. Od 10 lat pomagamy klubom i nieustannie rozwijamy system eFitness, który powstał dla klubów fitness i dzięki nim. Wspieramy wszystkie modele biznesowe, w tym wiele klubów butikowych, rozumiejąc specyfikę ich działań. Wierzymy, że razem możemy więcej.
Chcesz wiedzieć, co jeszcze dla Ciebie przygotowaliśmy? Skontaktuj się z nami.
Artykuł sponsorowany