Z perspektywy klienta

Dbasz o jakość sprzętu i poziom usług w twoim klubie. Spraw, by także doświadczenia online związane z twoim klubem były tak samo doskonałe.

Samodzielność i wygoda – to wartości, które na pewno docenią twoi klubowicze. Daje je Strefa klienta online czyli miejsce, gdzie klient może zarządzać swoim kontem oraz zapisywać się na zajęcia, wykonywać wszystkie działania podobne do tych, wykonywanych tradycyjnie przy recepcji. To panel, który może być w łatwy sposób zintegrowany z twoją stroną internetową.

Co z perspektywy klienta jest najważniejsze w Strefie klienta?

  • Kalendarz zajęć
    To tu najczęściej trafia osoba zainteresowana ofertą twojego klubu. Wiele osób zaczynających przygodę z fitnessem w pierwszym kroku trafi właśnie na ofertę zajęć grupowych. Zapewnij łatwy dostęp do grafiku zajęć, umieść w nim opis zajęć wraz ze zdjęciem i notką o instruktorze. Przy zajęciach pojawi się także możliwość zapisu na zajęcia i liczba dostępnych miejsc. Wygodne wyszukiwanie zajęć realnie wpłynie na doświadczenie klubowiczów.Dla klubowiczów najważniejsza jest rezerwacja miejsca na zajęciach. Możesz ustawić także listę rezerwową, blokadę za niewykorzystane rezerwacje lub kaucję, by ograniczyć niską frekwencję podczas zajęć. Użytkownik będzie dostawał powiadomienia, na którym miejscu w kolejce rezerwowych aktualnie się znajduje. Te detale mają ogromny na doświadczenia użytkownika!
  • Aktualności
    Głównie komunikujesz się z klubowiczami za pomocą social media. Jednak wiesz, jak bardzo algorytmy portali społecznościowych działają na twoją niekorzyść, ograniczając widoczność postów. Gdy wrzucasz news do “Aktualności” w Strefie klienta i wysyłasz notyfikację push w zintegrowanej aplikacji mobilnej eFitness, masz pewność, że wiadomość dotrze do klubowiczów.“Aktualności” to ważny element twojej Strefy klienta. Regularne wpisy sprawią, że klubowicze chętnie będą tu zaglądać. Mogą znaleźć się tutaj informacje dotyczące okresowych promocji, klubowych wydarzeń a także powiadomienia o zmianach godzin otwarcia klubu. To również dobre miejsce na powiadomienie klubowiczów o tym, że dziś każdy, kto przyjdzie do klubu, otrzyma kawę gratis lub shake’a.

Co zyskujesz jako właściciel klubu?

Dla ciebie Strefa klienta to przede wszystkim oszczędność czasu i wygoda. Działania, które zabierają czas pracownikom klubu (rezerwacja miejsca na zajęciach czy odnowienie członkostwa) mogą odbywać się bez ich udziału. To czas, który mogą wykorzystać na budowanie relacji z osobami przychodzącymi do klubu.

Pełna automatyzacja klubu może okazać się kosztowna, jeśli prowadzisz klub butikowy. Tymczasem Strefa to świetne rozwiązanie automatyzujące wiele kluczowych operacji w klubie.

Członkostwo – sprzedaż karnetów

Strefa klienta może w realny wspomóc sprzedaż karnetów w twoim klubie fitness. Proces sprzedażowy w Strefie klienta jest intuicyjny i szybki, co zwiększa konwersję i bezpośrednio wpływa na sprzedaż. Klubowicz posiada wgląd w informacje o aktualnym karnecie, terminie i formie płatności, stanie portfela oraz o historii jego doładowań i transakcji.

Twój branding, czyli pierwsze wrażenie

Dlaczego wygląd Strefy klienta jest tak ważny? Strefa klienta jest jednym z pierwszych miejscem, gdzie zagląda potencjalny klient. Mowa tu nie tylko o sieciach automatycznych klubów fitness, ale także o pojedynczych klubach, obiektach jak szkoła tańca, studio jogi czy box CrossFit. Możesz dopasować wygląd Strefy do własnego brandingu, ustawiając kolory oraz dodając logo i zdjęcia, by zapewnić klientom spójne doświadczenie na każdym etapie!

Chcesz sprawdzić, jak w praktyce działa Strefa klienta online? Skontaktuj się z nami.

Artykuł sponsorowany

- REKLAMA -