Rafael Nadal: Marka ZEL to projekt, o którym myślałem od dawna

Rafael Nadal niestety nie zagra w rozpoczynającym się właśnie turnieju Roland Garros w Paryżu. W przyszłym roku zapowiada zakończenie kariery tenisowej, ale z pewnością jeszcze nie raz będzie o nim głośno w kontekście biznesowym. Razem z dyrektorem generalnym Meliá Hotels International, Gabrielem Escarrerem, ogłosił właśnie wprowadzenie na rynek nowej lifestylowej marki hotelowej o nazwie ZEL. Pierwszą lokalizację marka otworzy już w 2023 roku na Majorce. ZEL ma być kwintesencją śródziemnomorskiego stylu życia i jego celebracją.

Marka najpierw pojawi się w Hiszpanii. Następnie, w perspektywie 5 lat, planowany jest rozwój w kluczowych miejscach w Europie. Hotele powstaną także na Bliskim Wschodzie, w Azji i obu Amerykach.

Nadal łączy siły z Melia Hotels

Wspólne przedsięwzięcie Rafaela Nadala i Meliá Hotels International ma na celu stworzenie wyjątkowego doświadczenia śródziemnomorskiego stylu życia.
– Ponad 65-letnie międzynarodowe doświadczenie Melii w tworzeniu i zarządzaniu luksusowymi hotelami oraz inspirujące przywództwo Rafaela Nadala połączyły się, aby stworzyć tę wyjątkową markę. ZEL, innowacyjna, energetyczna marka hotelowa, przyciągnie i zaskoczy nowe pokolenie podróżnych. Szukają oni nowych sposobów na skupienie się na dobrym samopoczuciu i podróżowaniu w sposób zrównoważony. Cieszymy się, że możemy ogłosić tę wyjątkową współpracę z taką ikoną jak Rafa
– powiedział Gabriel Escarrer, dyrektor generalny Meliá Hotels International.

– Uruchomienie tej marki hotelowej jest projektem, o którym myślałem od dawna. To było moje marzenie jako Hiszpana, mieszkańca Majorki i podróżnika. ZEL będzie synonimem dobrego samopoczucia i śródziemnomorskiego stylu życia. Od samego początku bardzo podobała mi się ta koncepcja współpracy z Meliá. Jestem przekonany, że ZEL odniesie ogromny sukces i spodoba się każdemu typowi podróżnika

– powiedział Rafael Nadal.

Plan rozwoju obejmuje ponad 20 hoteli ZEL w ciągu pięciu lat. Twórcy marki chcą się skoncentrować się na miejscach, które przyciągają turystów w kluczowych regionach, w których działa Meliá Hotels International. Marka otworzy swój pierwszy hotel w 2023 roku na Majorce. W planach jest otwarcie hoteli w miejscowościach na wybrzeżu Morza Śródziemnego oraz w głównych miastach, takich jak Madryt, Paryż i Londyn.

Marka ZEL będzie kwintesencją tego, co kojarzone jest z Morzem Śródziemnym. Będzie skupiona na pasji do spędzania czasu na świeżym powietrzu, wyśmienitej kuchni. Będzie miejscem oferującym przestronne, jasne przestrzenie, połączonym z naturą, niebem i morzem. Goście hotelowi ZEL będą mogli zadbać o swoje ciało i duszę poprzez wyjątkowo dobrane zabiegi i zajęcia poprawiające samopoczucie. Będą to zajęcia zarówno indywidualne, jak i grupowe, skoncentrowane na ćwiczeniach fizycznych i sprawności.

Goście ZEL będą mieli również dostęp do wirtualnej społeczności marki. Będą mogli dzielić się w niej swoimi doświadczeniami i nadal cieszyć się śródziemnomorskim stylem życia po zakończeniu pobytu.

Jedną z wielu atrakcji hotelu będą zmieniające się sklepiki – pop-upy. Będą one prezentowały lokalnych rzemieślników, artystów, produkty kosmetyczne i oferty kulinarne, zachęcające do odkrywania i interakcji z lokalną społecznością.

O Meliá Hotels International

Grupa jest jedną z wiodących firm w branży hoteli wypoczynkowych na całym świecie. Założona w 1956 roku na Majorce (Hiszpania), Meliá Hotels International prowadzi ponad 380 hoteli (w portfolio i w planach) w ponad 40 krajach. Są to obiekty pod markami Gran Meliá Hotels & Resorts, Paradisus by Meliá, ME by Meliá, Meliá Hotels & Resorts, ZEL, The Meliá Collection, INNSiDE by Meliá, Sol by Meliá i Falcon’s Resorts by Meliá, a także szerokie portfolio hoteli stowarzyszonych w ramach sieci “Affiliated by Meliá”.

Źródło: opracowano na podstawie materiałów prasowych Meliá Hotels International

Przeczytaj też Novak Djoković globalnym ambasadorem waterdrop®

- REKLAMA -