Na plażę do Fabryki Wody
W centrum Szczecina powstaje Fabryka Wody - wodny park edukacyjny o regionalnym i transgranicznym zasięgu.
Stawiając na doświadczenie obcowania z wodą, projekt zakłada połączenie w jednym miejscu: rekreacji, rozrywki i edukacji. To kolejne przedsięwzięcie osadzone w...
Konsulting i doradztwo
Otwierasz klub fitness? To strona dla ciebie - www.fitnessmanager.com.pl
1000 klubów w ogniu pytań
Wyszukiwarka RazDwaSport.pl zrobiła ankietę wśród przedstawicieli 1000 klubów w Polsce. Ankieta dotyczyła aktualnej sytuacji polskiego rynku usług fitness.
Z Raportu RazDwaSport.pl wynika, że Polacy wydają na zajęcia sportowe średnio 115 zł miesięcznie i kwota ta...
Certyfikat jak czek bez pokrycia
Swoje dzieciństwo wspominam z przyjemnością. Było w nim dużo zabawy, beztroski i dziadków, z którymi spędzałam czas po szkole i w wakacje. Ich dom i ogród był dla mnie wielkim placem zabaw. Ale wisienką...
Grand Lubicz – hotel, w którym kochają fitness
Grand Lubicz to niezwykłe miejsce. Trochę przypomina mi klimatem sanatorium rodem z filmu Paolo Sorrentino „Młodość”. Idąc tropem tego filmu, warto zacytować jedną z recenzji, w której czytamy: „luksusowa fabryka młodości . Niegdyś leczyli...
Poradnik inwestora, czyli pierwszy elementarz dla branży fitness
Rozpoczynamy pracę nad nowym projektem. Mowa o PORADNIKU INWESTORA. Będzie to wydanie specjalne Magazynu Fitness Biznes.
Poradnik adresowany do potencjalnych inwestorów i osób nowych w branży fitness ukaże się na przełomie czerwca i lipca w...
Budujemy marki naszych partnerów
O tym, dlaczego karty sportowe to niejedyna alternatywa dla firm, które chcą wspierać aktywność sportową swoich pracowników i niejedyna alternatywa dla klubów, które chcą sięgnąć po budżety firmowe, rozmawiamy z Iwoną Grochowską, CEO &...
Fitness Marketing Day – buduj swoją silną markę
W październiku 2017 r. w Warszawie odbędzie się pierwsza w Polsce konferencja marketingowa dla klubów fitness i trenerów personalnych organizowana przez Marketing for Fitness i Fitness PR.
Wydarzenie jest odpowiedzią na zachodzące na rynku fitness...
O branży, która nie lubi się spotykać
Jak czytamy w wywiadzie z Franciszkiem Georgiewem z Social Tigers (dla FitnessPR), w kontekście mediów społecznościowych „dupa i klata sprzedają się najlepiej”.
Georgiew mówi: „Pokazywanie „bicków” nie tylko generuje duże ilości polubień i zasięgi, ale...
Miliony dla partnerów Benefit Systems
Benefit Systems przeznaczy 20 milionów złotych na pomoc właścicielom obiektów sportowych, którzy chcieliby przeprowadzić ich modernizację lub rozpocząć budowę nowych placówek. Celem programu pożyczkowego jest wsparcie obecnych i potencjalnych partnerów Benefit Systems oraz wzmocnienie...