Znamy już pełen program  pierwszej marketingowej konferencji skierowanej do klubów fitness i trenerów personalnych. Fitness Marketing Day odbędzie się 20 października 2017 w Warszawie, w Centrum Konferencyjnym Atrium.

Celem konferencji jest przekazanie uczestnikom praktycznej wiedzy w możliwie najprostszy sposób, z uwzględnieniem specyfiki branży fitness. Fitness Marketing Day odbędzie się pod hasłem: Zbuduj swoją silną markę!
Organizatorami wydarzenia są Fitness PR i Marketing for Fitness.

Podajemy szczegółowy program konferencji:

10 sposobów na skuteczny e-mail marketing.
Paweł Sala: –
Podczas mojej prezentacji uczestnicy Fitness Marketing Day dowiedzą się, czym jest e-mail marketing i dlaczego jest to forma marketingu bezpośredniego, którą powinni stosować od zaraz. Ten kanał komunikacji od lat jest skutecznym narzędziem dotarcia do klientów i podnoszenia efektywności sprzedaży. Pokażę uczestnikom jak krok po kroku stworzyć newsletter zgodnie z dobrymi praktykami.

System GYMMANAGER wsparciem dla marketingu klubów fitness – prelekcja sponsorska
Mateusz Ropka:  Wierzymy, że w dzisiejszych czasach najlepszym sposobem dotarcia do klienta końcowego i budowania relacji  jest spersonalizowana, zautomatyzowana komunikacja wykorzystująca e-mail marketing, kampanie SMS-owe czy moduły dla klienta końcowego, takie jak Panel Klienta czy Kiosk Samoobsługowy.


Jak zmienić hejtera w wiernego fana, czyli krótka podróż przez doświadczenia klienta klubu fitness.

Małgorzata Bierka: – W swojej prelekcji zabiorę uczestników Fitness Marketing Day w podróż przez doświadczenia klienta klubu fitness. Pokażę, jak poprzez małe działania niewymagające budżetu, budować pozytywny wizerunek klubu i trenera personalnego. Udowodnię, jak ważnym narzędziem marketingowym jest dobra obsługa klienta i dlaczego to nie „content”, a „customer” is the king. Podpowiem również jak przeciwdziałać sytuacjom kryzysowym oraz jak sobie radzić, gdy już się pojawią.

Dlaczego ludzie kupują treningi personalne. O marketingu TP.
Tomek Mączka:
– Podpowiem, z jakim komunikatem i w jaki sposób dotrzeć do potencjalnych klientów oraz jaką rolę odgrywa w tym procesie trener, a jaką klub fitness.

 

Potęga autopromocji. Jak marka osobista wspiera twój fitness biznes. 

Magdalena Rodak-Dębowska: – Pokażę, dlaczego personal branding jest tak ważny dla rozwoju biznesu. Dowiesz się jakie czynniki wpływają na budowanie silnej marki osobistej i jak ją wykorzystać w promocji usług trenera i klubu fitness. Będzie też krótka historia o miłości, o miłości odwzajemnionej, czyli o współpracy klubu fitness z influencerem.

Rekomendacja – twoi klienci najlepiej wypromują twoją markę.
Sebastian Goszcz:
– Wyobraź sobie działy marketingu i sprzedaży w swoim klubie, liczące dziesiątki, setki oddanych, zaangażowanych osób. Jak bardzo poprawiłoby to twoje wyniki biznesowe? Podczas wykładu opowiem w jaki sposób pozyskać serca i umysły klientów, by stali się naszymi apostołami. Przybliżę także niezbędne narzędzia w jakie warto uzbroić naszych klientów-misjonarzy, by stali się skutecznymi sprzedawcami twojej klubowej oferty.

Jak sprzedawać przez stronę internetową.

Marcin Jędrzejczyk: – Podczas mojej prelekcji udowodnię, że strona internetowa ma nie tylko wyglądać. To doskonałe narządzie do pozyskiwania leadów i do sprzedaży, a także do gromadzenia informacji skąd ludzie do nas przychodzą i czego szukają. Przybliżę świat analityki z wykorzystaniem Google Analytics, tak abyś zechciał się z nim zaprzyjaźnić.
Nie tylko Instagram. Czy jest sens dbać o treść?

Dariusz Brzezicki: – W swojej prelekcji chcę przekazać uczestnikom, że w kwestii budowania marki nie liczy się tylko regularna obecność na Instagramie, Facebooku, dodawanie filmików na Insta Stories, czy też wrzucanie snapów z posiłkami. Jaki zatem inny content? Czy statyczne teksty są w stanie sprzedać i zbudować wartość porównywalną z działaniami w social media? Jak się wyróżnić tworząc treści zarówno na strony klubów fitness, strony wizytówki trenerów personalnych, czy też sklepy internetowe z suplemetami?

Trzy klucze do sukcesu w mediach społecznościowych.

Franciszek Georgiew: – Podczas prezentacji powiem o tym, co najistotniejsze w marketingu w social media. Przybliżę zagadnienia związane z zasięgiem bezpłatnym, targetowaniem reklam oraz z publikowaniem treści w kontekście lejka sprzedażowego.

Szczegółowe informacje dotyczące konferencji i rejestracja odbywa się na stronie: www.fitnessmarketingday.pl

Do końca września obowiązują jeszcze niższe ceny.

- REKLAMA -