Dobrze, że jesteś! – kampania programu MultiSport

W ramach kampanii edukacyjno-wizerunkowej marka MultiSport przypomina, że jej użytkownicy mogą już odłożyć domowe sprzęty, z którymi ćwiczyli w okresie izolacji, i powrócić do treningów w obiektach sportowo- rekreacyjnych. Kampania zachęca również do udziału w wakacyjnej grywalizacji, premiującej aktywność fizyczną.

-Naszym celem jest przekazanie użytkownikom praktycznych informacji, które ułatwią im zdrowy i komfortowy powrót do ulubionych aktywności w obiektach sportowo-rekreacyjnych, a także budowanie społecznej świadomości na temat bezpieczeństwa i zasad sanitarnych obowiązujących w tych obiektach. Wierzymy, że kampania wpłynie pozytywnie na decyzje Polaków dotyczące powrotu do treningów w obiektach sportowo-rekreacyjnych oraz wesprze partnerów Programu MultiSport w promowaniu ich oferty – mówi Wojciech Szwarc, członek Zarządu Benefit Systems.

W ramach kampanii Dobrze, że jesteś! zaplanowane zostały działania reklamowe i komunikacyjne. O ponownej możliwości korzystania z obiektów sportowo-rekreacyjnych przypomną użytkownikom humorystyczne kreacje, bazujące na wizji aktywności z czasu społecznej izolacji, które są podstawą wakacyjnej kampanii Dobrze, że jesteś!. Projekt prowadzony będzie na przełomie lipca i sierpnia w kanałach online na poziomie ogólnopolskim, jak i lokalnie w przestrzeni miejskiej. Kreacje statyczne pojawią się m.in. na ulicach Warszawy, a ich animowane wersje będzie można zobaczyć na ekranach w Metrze.

Home-made hantle na Olx

W serwisie aukcyjnym Olx miłośnicy aktywności fizycznej, poszukujący akcesoriów sportowych, znajdą „oferty sprzedaży” m.in. domowego sparing-partnera oraz home-made hantli w postaci butelek z wodą.

Ćwicz bezpiecznie i tak, jak lubisz

Wszystkie działania reklamowe kierują odbiorców na specjalną stronę internetową: https://www.kartamultisport.pl/dobrze-ze-jestes/ , gdzie dostępne są informacje dotyczące:
bezpieczeństwa sanitarnego w obiektach sportowo-rekreacyjnych, Letniej Gry MultiSport i nagród, które można uzyskać za zebrane podczas aktywności fizycznej punkty,
treningów i zdrowego odżywiania, w tym materiały eksperckie i profesjonalne konsultacje online z trenerami i dietetykami, które ułatwią zdrowy powrót do regularnej aktywności fizycznej.

Kampanię na zlecenie Benefit Systems realizuje agencja kreatywna NAV agency oraz agencja digitalowa Mint Media.

Źródło: materiały prasowe

- REKLAMA -