Raport Deloitte: Zdrowie i aktywność pod kontrolą

Rynek urządzeń elektronicznych i postawy ich użytkowników zmieniają się. Inaczej konsumujemy treści cyfrowe, co nie jest bez znaczenia także dla branży fitness & wellness. O zmieniającym się rynku i potrzebach konsumentów możemy przeczytać w raporcie Deloitte „Digital Consumer Trends 2022”.

Obserwujemy wyraźne przesuwanie się preferencji konsumentów w stronę urządzeń o mniejszym ekranie i większej mobilności. Jednocześnie jednak urządzenia coraz częściej towarzyszą nam nie tylko w domu oraz w biurze, ale i poza nimi. Co trzeci ankietowany Polak wskazuje, że chciałby spędzać mniej czasu przed ekranem, a najwyższy odsetek deklarujących potrzebę zmiany znajdujemy w grupie 18–24-latków. Powstaje zatem pytanie, czy mamy już do czynienia z cyfrowym znużeniem?

– pyta Sławomir Lubak, partner, lider branży telekomunikacji, mediów i technologii, Deloitte.

Jak wynika z raportu, większa uwaga kierowana w stronę kwestii zdrowotnych i szeroko
pojętego wellnessu rodzi szereg pytań dotyczących stylu życia i wykorzystania urządzeń
elektronicznych. Osoby w wieku do 24. roku życia wydają się widzieć największą potrzebę zmiany swoich zachowań związanych z użytkowaniem urządzeń elektronicznych.
Tendencja ta maleje wraz z rosnącym wiekiem respondentów.

Jeśli chcesz przeczytać ciąg dalszy artykułu, zapraszamy do czytelni online – LINK

Możesz też otrzymać wersję drukowaną magazynu w bezpłatnej prenumeracie – LINK

Fot. Daniel Cañibano/Unsplash

- REKLAMA -