20-minutowa elektrostymulacja mięśni może zastąpić nawet 3-godzinny trening. A jak ułatwić zarządzanie studiem EMS? Odpowiedzią jest GYMMANAGER – nowoczesny i zaawansowany, a przy tym intuicyjny i przyjazny. Kompleksowe zaspokojenie oczekiwań oraz potrzeb postawi cię w uprzywilejowanej pozycji wśród konkurencji już na samym starcie.
Po przeanalizowaniu potrzeb rynku, GYMMANAGER’owy zespół wzbogacił system o nowe funkcjonalności, tym razem przeznaczone dla studiów EMS.
-Zauważyliśmy potrzebę prostego dostarczania przejrzystych danych i tak powstał Panel Managera. Ułatwia on dostęp do niezbędnych raportów, również dla studiów EMS – Raport dostępności trenerów oraz Raport obłożenia maszyn. Obiekty sportowe prowadzą działalność w oparciu o analizę danych. Oprócz narzędzi analitycznych udostępniamy Panel Klienta. Dlaczego? Wiemy, że każdy Manager/Właściciel chce zatrzymać klienta. Za pomocą indywidualnego konta Klubowicz może się zarejestrować, dokonać rezerwacji na trening EMS, wybrać trenera, bądź zakupić karnet i zarządzać nim. Gdy potencjalny Klient nie jest przekonany do korzyści jakie płyną z zajęć EMS możemy zachęcić go do sprawdzenia i skorzystania z bezpłatnego treningu. Zapisze się na niego przez Panel Klienta Online, automatycznie tworząc sobie konto, a Tobie generując Lead’a.
Podobne funkcjonalności możemy zaproponować klubowiczom na Kiosku Samoobsługowym. Wystarczy 10 kliknięć, żeby zarejestrować konto, 5 kliknięć, aby przedłużyć karnet. Ten produkt pomaga odciążyć recepcję i trenera – opowiadają przedstawiciele Gymmanager’a.
Kreuj pozytywny i spójny wizerunek swojego studia poprzez opcję personalizacji Panelu Klienta i Kiosku Samoobsługowego. Użyj swojego logo, grafik i kolorystyki. Spersonalizowany wygaszacz w formie filmiku lub zdjęć wyświetlany na Kiosku Samoobsługowym jest dodatkową reklamą klubu.
Automatyzacja studia EMS? Rejestrowanie wejścia i rezerwacje treningu na Kiosku. Rozliczanie Klienta za wszystkie transakcje dokonane w klubie raz w miesiącu za pomocą automatycznej spłaty debetu.
Jak jeszcze zadbać o retencję? Z pomocą przychodzi System Lojalnościowy, dzięki któremu możemy nagradzać najaktywniejszych Klientów naszego studio. Dodatkowo zamieszczając w naszym klubie Tablet Satysfakcji będziemy na bieżąco z opinią swoich klubowiczów na temat zatrudnionych instruktorów.
Reasumując, korzyści wynikające z wprowadzenia systemu są oczywiste, niezależnie od struktury czy charakteru klubu. Automatyzacja to dzisiaj proces nieodwracalny i niezbędny. Eliminuje czynnik ludzki i znacząco poprawia jakość oferowanych usług. A czym innym lepiej przekonać potencjalnych klientów do skorzystania z naszej oferty niż wysokim poziomem obsługi?
Więcej na www.gymmanager.com.pl i www.facebook.com/Gymmanager
Artykuł sponsorowany