20 października 2017 r. w Warszawie odbyła się pierwsza konferencja skupiająca się na marketingu klubów fitness i trenerów personalnych – Fitness Marketing Day – zorganizowana przez ProMarketing i Fitness PR.
Wydarzenie zgromadziło ponad 100 uczestników, w tym niemal połowę stanowili trenerzy a drugą część właściciele i osoby zarządzające klubami fitness. To pozwoliło na spotkanie w jednym miejscu przedsiębiorców z rynku fitness, rozpoczynając od jednoosobowych działalności trenerskich poprzez małe studia treningowe, kluby w mniejszych miejscowościach, sieci klubów fitness, po kluby z segmentu premium.
Wśród poruszonych tematów znalazły się zagadnienia związane z e-mail marketingiem, komunikacją kryzysową, marketingiem treningów personalnych, budowaniem marki osobistej, marketingiem rekomendacji oraz copywritingiem i mediami spolecznościowymi, a także marketingiem online.
Prelekcje wygłosili: Paweł Sala, Mateusz Ropka, Małgorzata Bierka, Tomasz Mączka, Magdalena Rodak-Dębowska, Sebastian Goszcz, Marcin Jędrzejczyk, Darek Brzezicki, Franciszek Georgiew.
Całą konferencje poprowadził dziennikarz sportowy, Piotr Dębowski.
Organizatorzy zachęceni pozytywnym odbiorem tego premierowego wydarzenia zapowiadają kolejną edycję Fitness Marketing Day.
Szczegółowe informacje znajdują się na stronie:
www.fitnessmarketingday.pl