Johnson Health Tech. Poland: Z myślą o przyszłości

Niedawno do portfolio Johnson Health Tech. w Polsce dołączyły nowe marki. Mowa tu o Horizon Fitness, Vision Fitness i Synca Wellness. Podczas pandemii pojawił się też Matrix w odsłonie Retail. Chociaż nadal corem biznesu pozostaje Matrix komercyjny, firma buduje swoją pozycję na rynku na kilku nogach. O zmianach w polskim portfolio rozmawiamy z Pawłem Ostrowskim i Rafałem Giermasińskim z Johnson Health Tech. Poland

Johnson Health Tech., podobnie jak inne koncerny z naszej branży, rozbudowuje swoją ofertę, tworząc bardziej komplementarne portfolio. Odczytuję to jako krok do szerszego wejścia na rynek, do poszerzenia obszarów oferowanych dotychczas rozwiązań. Może zacznijmy od krótkiej prezentacji nowych grup produktów. Horizon
Fitness i Vision Fitness – do kogo adresowana jest ta oferta sprzętowa?

Paweł Ostrowski: – Zacznijmy od Matrix Retail, czyli oferty dla klienta indywidualnego.
W 2021 roku JHT, na bazie wieloletnich doświadczeń na światowych rynkach, postanowił
wprowadzić sprzęt domowy marki Matrix również w Polsce. Z kolei od września bieżącego
roku poszerzyliśmy naszą ofertę o dwie inne marki własne: Horizon Fitness i Vision Fitness, które dotychczas reprezentowane były w Polsce przez dystrybutora. Oznacza to dla nas nowe kierunki działania i wytężoną pracę w zakresie promocji i rozpoznawalności obu marek.

Matrix Retail

To nasz plan na najbliższy czas. Vision Fitness to marka Johnson Health Tech. produkowana od 1995 roku. To wysokiej jakości sprzęt fitness przeznaczony dla użytkownika domowego. Świetnie sprawdza się także w kameralnych obiektach komercyjnych takich, jak domy wielorodzinne, niewielkie hotele, korporacyjne kluby wellness, obiekty rehabilitacyjne czy
obiekty publiczne.

Rafał Giermasiński: – Trzeba dodać, że urządzenia Vision Fitness nie stanowią konkurencji dla komercyjnych maszyn marki Matrix, za to doskonale uzupełniają naszą ofertę, dzięki czemu będziemy w stanie dotrzeć do szerszej grupy klientów. Na tę chwilę są to tylko maszyny cardio, jednak to zwykle właśnie zakup cardio stanowi lwią część kosztów inwestycji fitness. Klienci z pewnością docenią prostotę, dobrą jakość, świetną cenę oraz klasyczny design produktów marki Vision Fitness.

Vision Fitness

Mnie osobiście, od lat związanego ze sportem wyczynowym, urzeka nowa konsola oferująca łączność z popularnymi aplikacjami i platformami treningowymi, ale także, jako esteta, doceniam subtelny design urządzeń, pozwalający na idealne wkomponowanie maszyn w przestrzenie projektowane zgodnie z aktualnymi trendami wnętrzarskimi.

Co do Matrix Retail, to dodam tylko, że linia ta powstała na bazie najlepszych doświadczeń i rozwiązań sprzętu komercyjnego Matrix, oczywiście zoptymalizowanego do potrzeb użytkownika indywidualnego. Bieżnie domowe bazują na tych samych technologiach produkcyjnych co urządzenia komercyjne, przy czym przekroje ram zostały
„odchudzone”, dzięki czemu urządzenia są bardziej kompaktowe.

Jeśli chcesz przeczytać ciąg dalszy wywiadu, zapraszamy do czytelni online – LINK

Możesz też otrzymać wersję drukowaną magazynu w bezpłatnej prenumeracie – LINK

Artykuł sponsorowany

- REKLAMA -