Jak tworzy się społeczność w klubach fitness?

W marcu bieżącego roku odbyła się kolejna edycja światowej kampanii Technogym „Let’s Move For A Better World”. Powstała ona w odpowiedzi na siedzący tryb życia i rosnący poziom otyłości u dzieci, młodzieży i dorosłych. Celem akcji jest promowanie zdrowego trybu życia i zachęcenie do codziennej aktywności. Akcja marki Technogym to także świetne narzędzie do motywowania klientów i tworzenia społeczności w klubach fitness.

W dniach 14 do 31 marca osoby ćwiczące w obiektach z całego świata biorących udział w kampanii społecznej (w klubach, na uczelniach, w hotelach i firmach) zbierały „movesy”. Miało to zachęcić  klientów obiektów do regularnej aktywności fizycznej. Specjalnie stworzona przez Technogym jednostka „moves” pomagała śledzić postępy każdego z uczestników wyzwania i motywować do osiągnięcia jak największej liczby ruchów.

W Polsce udało się zebrać aż 4 235 442 movesów! Jest to bardzo dobry wynik na tle międzynarodowym. Najwięcej osób do akcji zaangażował klub NJN w Knurowie – 282 uczestników, którym łącznie udało się zebrać 1 690 559 movesów. Na drugim miejscu znalazło się Studio SLFit z Sandomierza, z wynikiem 1 245 997 movesów. Na kolejnych miejscach znalazły się Stacja Nowa Gdynia, Centrum Rehabilitacji Hullo oraz Artis Wellness Club.

Dzięki akcji udało nam się dotrzeć do nowych klientów i zwiększyć naszą rozpoznawalność na rynku. Zaangażowaliśmy do działania nie tylko naszych klubowiczów, ale również lokalną społeczność poprzez akcję promocyjną w Szkole Podstawowej nr 4 im. Jarosława Iwaszkiewicza w Sandomierzu. Byliśmy pozytywnie zaskoczeni, jak wiele osób włączyło się w wyzwanie

– komentuje Sylwia Latkowska, Studio Treningu SLFit.

Let’s Move sprawiło, że Klubowicze zaczęli aktywnie korzystać z aplikacji i monitorować swoje postępy. Umożliwiło im to skuteczne planowanie treningu i osiąganie swoich celów. Nam z kolei monitorowanie ich preferencji treningowych i zachęcanie do aktywnej rywalizacji. Niektórzy klubowicze ostatniego dnia do późnych godzin wieczornych nabijali Moves, aby osiągnąć jak najlepsze wyniki – dodaje Joanna Kłosek, NJN Klub Fitness.

Akcja „Let’s Move For A Better World” pomogła klubom w budowaniu społeczności i zaangażowania. Przez cały czas trwania kampanii można było śledzić setki osób ćwiczących w żółtych koszulkach oraz oznaczających posty #Letsmove w mediach społecznościowych. Całe grupy wpierały się nawzajem w postępach treningowych. To najważniejsze osiągnięcie, bo dbanie o zdrowie powinno być priorytetem w życiu każdego.

Technogym dziękuje za zaangażowanie i zaprasza kluby do udziału w kolejnej edycji „Let’s Move For A Better World” w przyszłym roku.

Źródło: materiały prasowe

 

- REKLAMA -