Wiedza kosztuje, ale jej brak kosztuje więcej

Nowy Rok to dla większości z nas czas postanowień i obierania nowych celów, zarówno tych indywidualnych, jak i biznesowych. Jednak bez analizy swoich poprzednich postanowień nie jesteśmy w stanie zrozumieć, co powinniśmy zmienić, aby odnieść większy sukces i zdobyć kolejny szczyt.

W zdobywaniu celu nie jest ważne tylko jego osiągnięcie i wynik końcowy, ale przede wszystkim sama droga do niego, bo to dzięki niej uczymy się najwięcej. Zdobywamy wiedzę nie tylko o samym procesie, ale także o sobie samym, uczymy się, jak pokonywać przeciwności i jak unikać tych samych błędów. Proces staje się ważniejszy od końcowego rezultatu, który jest już tylko zwieńczeniem naszej ciężkiej pracy.


Dlatego w partnerstwie z Les Mills nie tylko koncentrujemy nasze działania z klubem wokół ustalenia realnych celów, ale również wyposażamy w odpowiednią wiedzę lidera klubu, zespół instruktorów i koordynatorów.
Najważniejsze pytania, jakie stawiamy naszym partnerom, to:
Co chcesz osiągnąć? Dlaczego to dla ciebie ważne i co ci to da w dalszej kolejności, i najważniejsze – jak chcesz to osiągnąć? Następnie oferujemy wsparcie i pomoc na każdym etapie w drodze do osiągnięcia wyznaczonych celów.
Gdy klub zgłasza się do nas z celem zwiększenia sprzedaży członkostw, oferujemy pełen pakiet analiz, które mają za zadanie ocenić sytuację obecną w danym klubie. Na ich podstawie jesteśmy w stanie stwierdzić, co do tej pory nie działało w strategii biznesowej klubu i jakie są jego największe wyzwania. Następnie określamy wspólnie cele krótko- i długoterminowe, analizujemy, co jest najpilniejsze.

Narzędzia dla lidera
Jeśli podejmujemy się współpracy, pytamy, czego potrzebuje lider do realizacji tych celów. Ten etap jest najważniejszy. Lider otrzymuje edukację z zarządzania zajęciami grupowymi – szkolenie GFM – a później planujemy cykliczne webinaria rozwijające każdą z kwestii poruszanych na szkoleniu. Na tym etapie najważniejsze jest podejście samego lidera i wzięcie odpowiedzialności za kwestie konsekwencji, dyscypliny i terminowości w swoich działaniach. Dajemy narzędzia liderowi, dzięki którym wie, jak motywować swój zespół, jak pracować, aby osiągnąć cele, jak układać grafik zajęć grupowych, aby klubowicze mieli powód do częstego przychodzenia do klubu, bo to ma bezpośredni wpływ na zwiększenie sprzedaży członkostw.

Wzmacnianie biznesu
Kolejnym etapem jest odpowiedź na pytanie: czego potrzebuje twój zespół do realizacji celów? Wiedza, poziom praktyki, wyboru edukacji oraz obsługi klienta jest bardzo zróżnicowany u instruktorów. Dlatego istotne jest ustandaryzowanie tego poziomu, co wyklucza przypadkowość w biznesie. Umiejętności zdobyte na szkoleniach podstawowych danego programu, np. BODYPUMP®, to narzędzia do realizacji celów. Instruktorzy uczą się, jak motywować klubowiczów do częstego trenowania w klubie. A to znowu ma bezpośredni wpływ na zwiększenie sprzedaży członkostw. Zdobyte umiejętności, zarówno lidera, jak i zespołu, są kluczem do kolejnych etapów sukcesu. Kolejnym z nich jest planowanie etapów realizacji swoich celów i twój rozwój podczas jego realizacji. Poniższy plan, ciągła edukacja jest właśnie tym co definiujemy jako wzmacnianie twojego biznes klubu.

  • Jeśli interesuje cię sukces oparty na wiedzy i jakości,
  • Jeśli interesuje cię współpraca oparta na rozwoju i ciągłej edukacji,
  • Jeśli już wiesz, że sukces nie dzieje się przypadkiem,
  • Jeśli już wiesz, że nawet najlepsze praktyki wymagają ciągłego doskonalenia i twojego zaangażowania.

Zespół Les Mills Polska zaprasza do współpracy – poland@lesmills.com

Artykuł promocyjny

- REKLAMA -