Fitness Biznes ma nowego właściciela

– Od kilku lat szukałam partnera lub inwestora, z którym będzie mojemu wydawnictwu po drodze w rozwoju zarówno Magazynu Fitness Biznes, jak i portalu, a także innych projektów, które stworzyłam dla branży fitness lub ukryłam głęboko w szufladzie w oczekiwaniu na lepsze czasy. Nie ukrywam, że pojawiały się podmioty zainteresowane współpracą, ale w żadnym z tych przypadków nie czułam, że moje dzieło będzie kontynuowane, czy wręcz rozkwitnie. Dlatego, mimo trudnych czasów, z optymizmem patrzę w przyszłość, bo rozpoczynam nowy etap w moim życiu zawodowym i biznesowym z nowym, mocnym partnerem – mówi Dorota Warowna, pomysłodawca, redaktor naczelny i wydawca m.in. magazynu i portalu Fitness Biznes.

8 kwietnia br. tytuły Magazyn Fitness Biznes, Magazyn Strefa Trenera oraz portal fitnessbiznes.pl stały się własnością Grupy MTP, organizatora wielu ważnych imprez targowych i kongresów, w tym targów FIT-EXPO, których kolejna edycja, w odświeżonej formule, zaplanowana jest na 3-5 grudnia br.

– Od dawna wiemy, że targi, zwłaszcza branżowe, to nie tylko wydarzenie raz w roku. To ciągły kontakt zarówno z wystawcami, jak i zwiedzającymi. W przypadku imprez adresowanych do B2B musimy jako organizator imprezy trzymać rękę na branżowym pulsie przez cały rok. Działamy tak już przy kilku projektach targowych, które uzupełniają czasopisma ukazujące się przez cały rok. Dzięki nim mamy stały kontakt z klientami i jesteśmy na bieżąco z sytuacją w branży

– mówi Filip Bittner, Wiceprezes Zarządu MTP.

– Przyszedł czas także na fitness i na targi, które chcemy rozwijać i z którymi, jako ludzie aktywni fizycznie, jesteśmy związani emocjonalnie. Mam na myśli oczywiście FIT-EXPO. Zamiast tworzyć samodzielnie kolejny magazyn złożyliśmy propozycję Dorocie Warownej i okazało się, że jest nam bardzo po drodze.

Fitness Biznes w strukturach Grupy MTP

Magazyn Fitness Biznes i portal fitnessbiznes.pl od kwietnia są częścią Grupy MTP. Dorota Warowna przez najbliższy rok będzie pełniła funkcję Dyrektora Wydawniczego oraz p.o. redaktora naczelnego, co oznacza odpowiedzialność za warstwę merytoryczną magazynu i portalu. Będzie również wspierała Dagmarę Suprun, Dyrektora Projektu FIT-EXPO i Dyrektora Sprzedaży Fitness Biznes, oraz Darię Maciejewską, Specjalistę ds. Relacji z Klientami, w pozyskiwaniu nowych klientów i promocji oferty reklamowej.

– Bardzo chętnie włączam się także w prace nad targami FIT-EXPO, ale też nad innymi projektami, które już czekają, żeby ujrzeć światło dzienne. Jak powiedział kiedyś Milton Friedman, znany amerykański ekonomista, laureat Nagrody Nobla z ekonomii, „tylko kryzys […] powoduje prawdziwą zmianę”. Potwierdzam. Nigdy nie byłam bardziej gotowa niż właśnie teraz, po ciężkim dla naszej branży roku, na taką zmianę. Dobrze jest mieć wokół siebie zaangażowanych ludzi z otwartymi umysłami, którzy są gotowi na nowe wyzwania, przed którymi stanęła także branża fitness

– dodaje Dorota Warowna.

Pierwszym realizowanym już w ramach Grupy MTP projektem będzie pierwsze w tym roku wydanie Magazynu Fitness Biznes (planowane na przełom maja i czerwca), które zostanie rozszerzone o dział Strefa Trenera. – Zależy nam na kontakcie z całą branżą fitness, a trenerzy i instruktorzy są jej bardzo ważną częścią. Dlatego chcemy, na razie w ramach Magazynu Fitness Biznes, poświęcić trochę miejsca ich problemom, sprawom i biznesom. Za tę część merytorycznie będą w dużej mierze odpowiadać przedstawiciele dwóch organizacji: Polski Związek Trenerów Personalnych i Polskie Stowarzyszenie Treningu Motorycznego – dodaje Filip Bittner.

Fot. archiwum MTP i Fitness Biznes

- REKLAMA -

ZOSTAW ODPOWIEDŹ