W Warszawie przy ul. Bobrowieckiej ruszyło kolejne studio treningowe marki Sense – Sense Cardio. Po otwartym w marcu ub. r. Sense Studio*, butikowym studiu oferującym jogę i pilates, przyszła pora na nową odsłonę treningu personalnego oraz grupowych zajęć fi tness. O treningowych projektach marki Sense rozmawiamy z General Manager, Joanną Gajewską.
Czy w kraju, w którym, można by rzec zwłaszcza w miastach, rządzą karty sportowe i gdzie wszyscy na rynku walczą ceną, nie boją się państwo inwestowania w butikowe formaty?
Joanna Gajewska: ‒ Zgadzamy się, że na rynku karty sportowe wiodą prym. Jednak jesteśmy przekonani, że ludzie potrzebują również miejsc butikowych i kameralnych, a my wypełniliśmy tę niszę. Indywidualne podejście do każdego klienta, zajęcia w małych grupach i butikowość przestrzeni są świetną alternatywą dla osób szukających wyjątkowych miejsc poza głównym mainstreamem i poza znanymi sieciami klubów sportowych.
Zdecydowanie nie jesteśmy „masowym formatem”, co traktujemy jako nasz największy atut. Nasz klient poszukuje u nas relaksu, spokoju i personalizacji usług.
Skąd pomysł na Sense Studio, a teraz na Sense Cardio? Dlaczego ta lokalizacja, a nie np. centrum miasta lub inna modna dzielnica, np. Wilanów?
‒ Sense Cardio jest odpowiedzią na potrzeby naszych klientów, którzy oczekiwali poszerzenia oferty o grupowe zajęcia fitness. Szeroki zakres usług przekłada się na satys-fakcję i zadowolenie naszych klientów, co jest dla nas bardzo ważne. Lokalizacja została wybrana nieprzypadkowo. Mokotów jest położony miedzy centrum Warszawy a wspomnianym Wilanowem. Lokalizacja jest więc optymalna z punktu widzenia naszych klientów.
Co proponują klientowi państwa studia? Czym wyróżniają się spośród innych obiektów tego typu na warszawskim rynku?
‒ Ten butikowy format naszych klubów pozwala nam na dopasowanie oferty do każdego klienta. Jesteśmy w stanie na bieżąco podążać z klientem po ścieżce jego rozwoju i towarzyszyć mu w poznawaniu własnego ciała i jego możliwości, służąc jednocześnie
radą i wsparciem.
Ciąg dalszy rozmowy w najnowszym wydaniu Magazynu Fitness Biznes – LINK
Możesz też zamówić bezpłatną prenumeratę – LINK
*Wnętrza zostały zaprojektowane przez biuro Boris Kudlicka with Partners.