Artykuł sponsorowany
Idealne miejsca dla fanów fitness. Matrix wyposażył kluby we Wrocławiu i Luboniu
0
Dwa kluby, dziesiątki maszyn i urządzeń, setki metrów kwadratowych powierzchni dla miłośników i miłośniczek zdrowego stylu życia. Przełom stycznia i lutego oznaczał wspaniałe wiadomości dla ćwiczących z Wrocławia i podpoznańskiego Lubonia. Otwarto tam nowoczesne obiekty wyposażone w sprzęt dostarczony przez Matrix.
Styczeń rozpoczął się z przytupem. We Wrocławiu, sieć UP otwarła klub Infinity. Klub mieści się w biurowcu o tej...
Let’s Move for a Better World to największa akcja społeczna w świecie fitness. Co roku uczestniczy w niej nawet 200 tys. osób! Zapisz swój klub i porusz klubowiczów w słusznym celu. Zdobywaj punkty, a następnie wymień je na nagrody dla wybranych organizacji w Twojej okolicy. To ostatnia szansa na rejestrację!
Pomóż budować lepszy, zdrowszy świat biorąc udział w globalnej kampanii...
Przez ponad pięć dekad Life Fitness wyznacza trendy w branży fitness. Od pierwszego roweru stacjonarnego LifeCycle Exercise Bike po najbardziej kompleksowy i dynamiczny zestaw rozwiązań fitnessowych na rynku – nieustannie poszukujemy nowych sposobów na wspieranie rozwoju siłowni i klubów fitness na całym świecie.
W zeszłym roku amerykańska marka zaprezentowała szereg innowacyjnych rozwiązań, w tym nowy sprzęt cardio, technologie konsoli, rozwiązania...
Marka Zdrofit poszerzyła swoją ofertę o nowy klub usytuowany na pograniczu Woli i Bemowa. Na 1600 m kw. znajdziemy najwyższej klasy sprzęt Technogym, koncepcję Technogym Group Cycle, salę fitness oraz rozbudowaną strefę relaksu z dwiema saunami, ścianą solną i maszyną do lodu.
Oficjalne otwarcie klubu Zdrofit Fort Wola miało miejsce 9 lutego 2024 roku. Do dyspozycji klubowiczów oddano: strefę funkcjonalną,...
Redukcja i eliminacja pewnych elementów funkcjonowania klubu, połączone ze wzmacnianiem i tworzeniem, dają szansę na realny rozwój. Warto przyjrzeć się tym czterem elementom na konkretnym przykładzie.
Eliminuj, redukuj, wzmacniaj, stwórz. Te cztery hasła to jedna z rekomendacji zgodna z filozofią błękitnego oceanu, jaką autorzy (W. Chan Kim i Renee Mauborgne) zwarli w swojej książce „Strategia błękitnego oceanu. Przemiana”, o której...
Nasz „mercedes” wśród rowerów do indoor cycling, wielokrotnie doceniany za dopracowaną konstrukcję, rower IC7 łączy w sobie nowy, elegancki design, dwufazowy napęd i wciągające funkcje. Wyjątkowo precyzyjny miernik mocy WattRate Direct Power Meter, system Coach By Color dla użytkownika i instruktora oraz precyzyjny magnetyczny system oporu o 300 stopniach sprawiają, że IC7 jest jedynym w swoim rodzaju rowerem do...
Zarówno wśród trenerów, jak i podopiecznych wzrasta świadomość korzyści, jakie niesie za sobą trening siłowy. Większa gęstość kości, zwiększona wytrzymałość, ogólna poprawa postawy oraz stanu więzadeł, ścięgien i stawów to jedynie zarys pozytywnego wpływu treningu siłowego na zdrowie.
Maksymalna wydajność, całkowite bezpieczeństwo
System klatek Technogym Universe został zaprojektowany we współpracy z najlepszymi trenerami, w taki sposób, by odpowiadał szerokiej gamie celów...
Co dziewiąty mieszkaniec Unii Europejskiej ma zdiagnozowaną chorobę sercowo-naczyniową, która każdego roku powoduje 3,9 mln zgonów w Europie. Chorobom układu krążenia można jednak przeciwdziałać poprzez prowadzenie aktywnego trybu życia. W dniu kojarzonym z symbolem serca warto przypomnieć o tym, jaki wpływ na ten najważniejszy mięsień w organizmie wywiera aktywność fizyczna.
Poziom aktywności fizycznej Polaków jest alarmująco niski. Jak wynika z...
Nie od dziś wiadomo, że współzawodnictwo stanowi potężny motywator, a chęć niesienia pomocy innym sprawia, że czujemy się naprawdę dobrze. Zaangażuj społeczność w swoim klubie i zorganizuj wydarzenia, które dadzą klubowiczom impuls do działania.
Let’s Move for a Better World to największa kampania branży fitness poświęcona podnoszeniu świadomości na temat znaczenia ruchu. W każdej z dwóch ostatnich edycji do akcji...
Dzięki szczeremu odpowiadaniu na pytania klientów małe firmy mogą rywalizować ze znacznie większymi, globalnymi korporacjami. Sprzyja temu skrupulatne zbieranie informacji i chęć odpowiedzi na pytania klientów. Dzięki metodzie TAYA, opisanej w książce autorstwa Marcusa Sheridana, można usystematyzować komunikację i prowadzić ją znacznie spokojniej.
Książka nosi tytuł „Co chce wiedzieć klient? Jak tworzyć treści w inbound marketingu i sprzedaży odpowiadające na...