Move TV wchodzi na rynek bułgarski

0
20 wyświetleń

Move TV, platforma Video out of home rozlokowana w sieciach i klubach fitness w całej Polsce, rozpoczęła ekspansję na rynki zagraniczne. W pierwszej kolejności Bułgarię, a potem Czechy.

 

Move TV działa w Polsce od kilku lat. Emituje w pełni autorską ramówkę adresowaną do użytkowników klubów fitness, którą można oglądać w trakcie pobytu w klubie. Prezentowane treści wideo skupiają uwagę pojedynczego widza ok. 30 min. Materiały dotyczą obszarów jego zainteresowań czyli sport, zdrowie, lifestyle, podróże czy technologia.
Move TV obecne jest w 30 miastach, na 800 ekranach, w 180 klubach sieciowych, m.in: Calypso, Zdrofit, FitFabric, FitnessClub S4, Holmes Place, Fabryka Formy czy Fitness Academy, My Fitness Place, Fitness Platinium, Smart Gym, ICon.

Ramówka Move TV trwa 120 minut i jest zmieniana co dwa tygodnie, dzięki temu materiały się nie powtarzają. Program składa się głównie z materiałów tworzonych i produkowanych przez redakcję, od pomysłu i realizacji po montaż i emisję. – Dbamy, by miały interesującą, lekką treść z pozytywnym przesłaniem. By widz z przyjemnością obejrzał dwuminutową historię
o wyczynach triathlonisty Roberta Karasia czy relację z Rowerowego Maratonu Górskiego w Beskidach Zachodnich. Do tego szczypta ciekawostek, relacji z ciekawych wydarzeń czy spotkanie z ciekawą osobowością. To wszystko podane bezdźwiękowo, z napisami, tak, by
ćwiczący mógł równolegle oglądać Move TV – opowiada Michał Maciuk, prezes Move TV.

Od sierpnia Move TV ze specjalnie dedykowaną ramówką weszła na rynek bułgarski. Prowadzony jest pilotaż w klubie w Sofii. Po pozytywnym zakończeniu testów, Move TV pojawi się w kolejnych lokalizacjach w Bułgarii. – Mamy już przygotowaną ramówkę na ten rynek, tłumaczymy ją właśnie na język bułgarski. – mówi Michał Maciuk. – Zdecydowaliśmy się na Bułgarię ze względu na bliską współpracę ze spółką zależną Benefit Systems, Fit Invest, która kupuje kluby poza granicami Polski i nimi zarządza. Fit Invest to właściciel Zdrofitu i Fabryki Formy. Przy zakupie klubów w Bułgarii zaproponowali nam współpracę. Weszliśmy do sieci TopFit w Sofii. Bardzo mocno zastanawiamy też nad rynkiem czeskim.

O Move TV
Move TV to pierwsza platforma video out of home o zasięgu ogólnopolskim rozlokowana w największych sieciach i klubach fitness. To w pełni autorska ramówka adresowana do użytkowników klubów, którą mogą oglądać w trakcie pobytu na siłowni. Move TV emituje materiały o tematyce lifestylowej, zdrowotnej, sportowej, podróżniczej. Pokazujemy nowinki
technologiczne, motoryzacyjne czy relacje z ciekawych wydarzeń,
premier, eventów sportowych. Move TV obecna jest w 30 miastach na terenie całego kraju, w 180 lokalizacjach. Mamy 800 ekranów, a średni czas oglądania Move TV wynosi 31 minut.

Źródło: materiały prasowe Move TV

- REKLAMA -