Grupa Sport-Tiedje, dystrybutor urządzeń do fitnessu domowego kontynuuje ekspansję firmy i otwiera pierwszy oddział w Polsce, w warszawskim kompleksie sportowym Adgarfit, przy Alejach Jerozolimskich na warszawskiej Ochocie.

Marka Fitshop jest specjalistą w dziedzinie fitnessu domowego i jest aktywna na polskim rynku już od 2015 roku ze sklepem internetowym w języku polskim.

Po wyjątkowo udanym starcie naszego sklepu internetowego chcemy umożliwić naszym klientom w Polsce także przetestowanie sprzętu w sklepie stacjonarnym i osobiste doradztwo, aby wybrać urządzenie do treningu domowego, które najlepiej służyłoby do osiągnięcia wybranych celów treningowych – wyjaśnia Christian Grau, właściciel
i CEO spółki Sport-Tiedje.

Sklep stacjonarny w Adgarfit będzie miał powierzchnię wystawową o wielkości ponad 300 mkw. z najnowszymi urządzeniami do domowego treningu wytrzymałościowego i siłowego.
Na miejscu można skorzystać z urządzeń do treningu oraz profesjonalnego doradztwa.

Sport-Tiedje prowadzi sprzedaż zarówno internetową, jak i w sklepach stacjonarnych. Klienci kupujący online mają do dyspozycji zespół konsultantów, którzy doradzają i udzielają odpowiedzi na wszystkie pytania.

Warszawski Fitshop oferuje swoim klientom doradztwo i możliwość kupna urządzeń na miejscu oraz liczne dodatkowe usługi, takie jak dostawy sprzętu łącznie z montażem lub komponowanie osobistych planów treningowych.

Pomimo obszernego doradztwa internetowego często pomocne jest, szczególnie dla nowych klientów lub jeśli chodzi o innowacyjne sprzęty, osobiste wypróbowanie sprzętu przed zakupem, aby mieć pewność, że produkt spełnia wszystkie wymagania i pomoże osiągnąć obrane cele treningowe. Z tego powodu – objaśnia Christian Grau – tak ważne są dla nas oddziały i wykwalifikowany personel.

Otwarcie oddziału w Adgarfit to tylko początek rozwoju firmy na rynku polskim i dalszej ekspansji w Europie Wschodniej – w planach jest już otwarcie kolejnych oddziałów w Polsce.

O Sport-Tiedje

Grupa Sport-Tiedje z centralą w Szlezwiku posiada łącznie 70 sklepów stacjonarnych w Niemczech, Wielkiej Brytanii, Austrii, Szwajcarii, Belgii, Holandii oraz Danii.
Sport-Tiedje zaopatruje w urządzenia treningowe także siłownie, firmy, związki sportowe, hotele i gabinety fizjoterapeutyczne.
Asortyment obejmuje ponad 7.000 artykułów do fitnessu renomowanych firm
i marek własnych.
W roku 2016 grupa Sport-Tiedje osiągnęła obrót w wysokości 108 milionów euro i zatrudnia ponad 500 pracowników.

Więcej informacji na stronie: www.fitshop.pl

Źródło: Centrum Prasowe PAP

Zdjęcia: materiały prasowe Fitshop

- REKLAMA -

ZOSTAW ODPOWIEDŹ