Studia butikowe made by RSG Group

JOHN & JANE’S SOULBASE to najnowszy projekt RSG Group (do niedawna McFit Global Group), którzy łączy jogę, pilates i barre w nowym kompleksowym studiu Premium Boutique. Pierwsze studio ruszyło właśnie w Berlinie. Jakie studia butikowe są jeszcze w planach RSG Group?

Studia butikowe z nowym pomysłem

“Obecnie klienci nie oczekują już od treningu samego wzmocnienia ciała. Coraz częściej trenowanie jest wyrazem jakości życia, podkreślenia swojej indywidualności oraz dbałości o  rozwój osobisty. Trening musi pasować do stylu życia. Dlatego nasze samopoczucie jest jednym z ważniejszych kryterium przy wyborze miejsca do trenowania”

– czytamy w informacji prasowej na temat nowego projektu RSG Group.

Nowa butikowa koncepcja studia fitness marki JOHN & JANE’S SOULBASE łączy najważniejsze międzynarodowe trendy w branży fitness z nowatorskimi treningami grupowymi, które w tej formie nie funkcjonowały dotychczas w Niemczech. JOHN & JANE’S SOULBASE proponuje klientom jogę, pilates i barre połączone z wybranymi elementami treningu z kettlebells, TRX oraz treningi w zmiennych warunkach temperaturowych.

Kompleksowość – słowo klucz

-W przypadku JOHN & JANE’S SOULBASE kompleksowość jest w słowem kluczowym, ponieważ wyraża pragnienia nowoczesnego społeczeństwa, aby wydobyć z siebie maksimum, nie tracąc przy tym zbyt wiele czasu. Nowa butikowa marka fitness JOHN & JANE’S skierowana jest do ludzi ambitnych, którzy są świadomi aktualnych trendów i którzy mają wysokie oczekiwania wobec siebie i swojego życia. Sport nie jest już środkiem do celu, ale prawdziwym doświadczeniem i wprowadza równowagę między pracą, czasem wolnym i rodziną. Naszą misją w JOHN & JANE’S jest inspirowanie naszych klientów i stwarzanie okazji do zupełnie nowych doświadczeń na poziomach body & mind – powiedział Marcus Adam, szef marketingu w John Reed. – Dzięki innowacyjnym treningom grupowym, najlepszym trenerom w mieście, usługom na najwyższym poziomie, wyjątkowym kombinacjom stylów, zarówno pod względem przebiegu treningów, jak i muzyki, designu i światła, dajemy światowym trendom nowy dom.
Indywidualny, dostosowany do potrzeb i profesjonalny – dodał Adam.

Studia butikowe dalekie od klasyki

Projekt nowego studia butikowego nie przypomina już klasycznego studia fitness. Kolory w ciepłych tonacjach w połączeniu z elementami z ciemnego drewna, do tego pomieszczenia zalane światłem w czystej formie – wszystko to sprawia, że konstrukcja sal treningowych emanuje spokojem, wprawia w dobre samopoczucie i pozwala na właściwe skupienie się podczas treningu. Każdy trener wykorzystuje własne playlisty, które są dostosowane do konkretnych zajęć i koncepcji studia, a dodatkowo stymulują ciało i umysł podczas treningu. Topowa lokalizacja miasta sprawia, że studio jest dostępne dla każdego. Serwis Premium z ręcznikami, darmową herbatą i wodą oraz możliwością opieki nad dziećmi na miejscu wychodzi naprzeciw oczekiwaniom współczesnego treningu.

 

O marce:

Dzięki marce JOHN & JANE’S firma RSG Group wprowadza do Niemiec butikowe studio fitness będące międzynarodowym trendem zarówno w ujęciu treningowym, jak i lifestylowym. Miejska Linia Premium pod szyldem JOHN REED będzie łączyć ze sobą SOULBASE (Joga, Pilates, Barre) i POWERBASE (Bootcamp, Boxing), czyli dwie zupełnie różne koncepcje treningowe i studyjne w jednej marce. POWERBASE zostanie również otwarty w Berlinie, w bezpośrednim sąsiedztwie już niebawem.

Poprzez różne oferty członkostwa zainteresowane osoby będą mogły elastycznie organizować swój czas i, w zależności od preferencji, korzystać z obu BASESÓW podczas codziennych treningów. Osoby trenujące mają do wyboru zajęcia trwające 30, 60 lub 90 minut.
Umowa członkowska obejmuje 4 albo 8 wejść w miesiącu. Istnieje też opcja nielimitowanego udziału w organizowanych zajęciach. Już od 60 EUR za 4 wejścia w miesiącu.

Źródło: materiały prasowe RSG Group

Przeczytaj też McFit Global Group po zmianach

- REKLAMA -