Już wkrótce odbędzie się II moduł Akademii MultiSport „Skuteczna sprzedaż produktów i usług we wszystkich strefach działalności, w tym sprzedaż i marketing treningów personalnych. Zarządzanie działem sprzedaży”. Swoją wiedzą i doświadczeniem w tym zakresie podzielą się eksperci branży fitness tacy jak Sebastian Goszcz, Katarzyna Figuła oraz Krzysztof Pakulec.
Według raportu MultiSport Index 2019, już blisko 21 mln osób w Polsce jest aktywnych fizycznie. Rośnie również liczba ćwiczących minimum 5 razy w tygodniu, stanowiąc tym samym 19 proc. wszystkich Polaków (to o 3 p.p. więcej niż przed rokiem). Wraz z dynamicznie rozwijającą się branżą fitness, a także coraz większą świadomością Polaków w zakresie zdrowego i aktywnego trybu życia, rośnie zapotrzebowanie na coraz bardziej wykwalifikowaną i kreatywną w działaniu kadrę menadżerską obiektów sportowo-rekreacyjnych.
– Głównym celem stworzenia Akademii MultiSport było wsparcie merytoryczne oraz wyposażenie naszych Partnerów w praktyczne, biznesowe umiejętności. Od czasu startu Akademii, czyli od 2017 roku, przeszkoliliśmy już ponad 1000 osób, wśród których 95 proc. potwierdziło, że wiedza i umiejętności zdobyte podczas szkolenia są wartościowe na tyle, że wykorzystywane są w codziennym zarządzaniu obiektami sportowo-rekreacyjnymi – mówi Wojciech Szwarc, Członek Zarządu Benefit Systems.
– Skuteczne prowadzenie działalności w branży fitness & wellness, w tym utrzymywanie efektywności wielu działań jednocześnie, wymaga systematycznego uzupełniania wiedzy biznesowej w wielu obszarach. W Polsce nie ma jednak zbyt wielu profesjonalnych szkoleń skierowanych stricte do osób zarządzających takimi obiektami. Zdając sobie z tego sprawę, postanowiliśmy stworzyć Akademię MultiSport, która porządkuje, wzmacnia oraz dostarcza nową wiedzę w najważniejszych biznesowo kwestiach – podsumowuje Wojciech Szwarc.
Artykuł sponsorowany