Ogólnopolska sieć butikowych klubów fitness działających bezobsługowo w trybie 24/7 – RMG Gym to najnowsze wyzwanie organizatora Runmageddonu. Choć pomysł nie do końca jest nowy, bo jak tłumaczy prezes Runmageddon S.A. narodził się on już dwa lata temu, przed pandemią, to w końcu nadszedł dobry czas, by go realizować.
– Pandemia powstrzymała rozwój dodatkowych projektów. Całą swoją uwagę skoncentrowaliśmy na naszych sportowych imprezach i uczestnikach, dla których Runmageddon był wytchnieniem w tym trudnym czasie. Pracowaliśmy z pełną determinacją, by nasza marka niezmienne trwała. Udało nam się to, więc dziś możemy ruszyć z nowymi wyzwaniami
– mówi Jaro Bieniecki.
Runmageddon w klubie
RMG Gym to projekt stworzony z myślą o mieszkańcach średnich miast. Jest skrojony na miarę ich potrzeb. Daje możliwość uczęszczania do dobrego klubu fitness, kiedy tylko się chce i korzystania z solidnego, i o wysokiej jakości sprzętu. Co ważne jest on także dostosowany do portfela klienta. Jego cena jest korzystna i może swobodnie konkurować z cenami innych siłowni na rynku – czytamy w komunikacie prasowym.
Projekt podzielony jest na trzy etapy i realizowany jest przy wsparciu inwestorów. Docelowo ma wejść na giełdę. Pierwszy etap dobiega już końca i jego efektem jest otwarcie RMG Gym w Kielcach. Jak zapewnia Bieniecki, to dopiero początek. Trwają już przygotowania, by w nowym roku otworzyć się też kolejne kluby w Małopolsce, na Pomorzu i na Mazurach.
O Runmageddonie
Runmageddon jest największym w Polsce i najbardziej ekstremalnym w Europie cyklicznym biegiem przez przeszkody. Zmagania odbywają się w kilkunastu lokalizacjach rocznie. W ubiegłym roku w 20 wydarzeniach wystartowało blisko 79 tysięcy osób, w tym 67 000 dorosłych i 12 000 dzieci. Od początku istnienia cyklu do mety imprez dotarło już 200 tysięcy uczestników. W 2018 roku Runmageddon rozpoczął swoje ekspansję zagraniczną, organizując pierwszy bieg z przeszkodami na Saharze oraz w górach Kaukaz.
Źródło: materiały prasowe
Przeczytaj też Runmageddon: nowe kierunki rozwoju