Powrót klientów? Wykorzystaj CRM przy restarcie klubu!

0
94 wyświetleń
https://efitness.pl/blog/

Jako właściciel klubu właśnie mierzysz się z nową rzeczywistością. Ponowne otwarcie obiektów sportowych to dla ciebie odpowiedź na szereg wyzwań. Musisz nie tylko zapewnić bezpieczeństwo zgodne z wytycznymi sanepidu, ale także na nowo zawalczyć o klientów.

Jak to zrobić?

Wiele zależy od rozwiązania, jakie wdrożyłeś w klubie w momencie zamknięcia spowodowanego epidemią. Częstą praktyką wśród klubów było w tym czasie zawieszanie, zamrażanie lub wydłużanie trwania umów członkowskich. Wszystkie z wymienionych opcji były możliwe do wprowadzenia przez system eFitness. Teraz czas na podjęcie aktywnych działań! Wznów kontakt ze wszystkimi klientami twojego klubu. Zarządzanie relacjami z klientem jest w tym momencie najważniejsze. Możesz wykorzystać do tego moduł CRM w systemie eFitness.

Jak w praktyce użyć CRM w klubie fitness i zwiększyć sprzedaż po okresie lockdownu?

Zacznij od pobrania z raportów listy osób z aktywnym zawieszeniem lub zamrożeniem umowy. Teraz możesz zbiorczo przypisać zadania CRM do tej grupy klubowiczów. Pamiętaj, że to twoja najbardziej lojalna grupa klientów, którzy dalej chcą ćwiczyć w twoim klubie. Zadbaj o ich potrzeby. Zadania CRM w systemie eFitness to m.in. umawianie spotkań, wysyłka wiadomości lub wykonanie telefonu. Do grupy klubowiczów możesz automatycznie przypisać wybranego handlowca, który wykona przypisane działania.

Przygotuj osobną ścieżkę działań sprzedażowych dla każdego statusu klubowicza. Inne działania możesz wykonać w stosunku do potencjalnych, obecnych czy utraconych klientów. Każda z grup znajduje się na innym etapie zakupowego procesu, dlatego potrzebuje innego komunikatu ze strony twojego klubu. W przypadku jeszcze niezdecydowanych, potencjalnych klientów samo powiedzenie o tym, że klub kupił środki do dezynfekcji może nie wystarczyć. Skieruj ich uwagę chociażby na zdrowotne zalety fitnessu. Wykaż się inicjatywą w kontakcie z klientami.

Żeby w pełni poznać możliwości modułu CRM, weź udział w darmowych doszkoleniach organizowanych przez szkoleniowców eFitness. Webinar „CRM – zadbanie o kontakt z klientem, działania i raporty retencyjne” odbędzie się 19 czerwca. Nie jesteś użytkownikiem systemu eFitness? Nic nie szkodzi! Zobaczysz, jak w praktyce działa CRM w naszym systemie. Zapisz się już dziś.

Artykuł sponsorowany

- REKLAMA -

ZOSTAW ODPOWIEDŹ