Orangetheory® Fitness – nowa sieć klubów w Polsce

Już w grudniu br. na warszawskim Mokotowie ruszy pierwszy w Polsce klub nowej sieci – Orangetheory® Fitness. Orangetheory® Fitness to treningi personalne w grupach. “Orangetheory Fitness to najszybciej rozwijająca się amerykańska sieć w branży fitness, która swoim unikalnym systemem podbija świat” – czytamy w ogłoszeniu rekrutacyjnym marki.

 

Wartą dziś miliony dolarów butikową markę Orangetheory® Fitness stworzyła Ellen Latham, dziś 61-letnia, amerykańska instruktorka i trener. W 2017 roku Ellen otrzymała tytuł Kobiety Lidera Roku IHRSA. Aktualnie Orangetheory Fitness posiada 1000 lokalizacji w Stanach Zjednoczonych oraz w Australii, Wielkiej Brytanii, Niemczech, Hiszpanii, Kanadzie, Japonii, Meksyku, Kolumbii, Dominikanie, Izraelu, Kuwejcie, Peru oraz Singapurze.

Co oferują kluby Orangetheory® Fitnes? Ich propozycja to trening interwałowy z użyciem monitora pracy serca. “Nasze 5-strefowe treningi interwałowe wykorzystują potwierdzony naukowo mechanizm powysiłkowego spalania tlenu przez organizm. Dzięki stałemu monitoringowi pracy serca uczestnik treningu utrzymuje tętno w strefie docelowej wystarczająco długo, aby stymulować metabolizm oraz zwiększyć poziom energii. W ten sposób każdy ćwiczy tak żeby jak najdłużej znajdować się w strefie “pomarańczowej” – strefie podwyższonego metabolizmu i zwiększonego zapotrzebowania na energię, spalając od 500 do 1000 kalorii w 60 minut i kontynuując spalanie nawet przez kolejne 36 godzin.” – czytamy na stronie internetowej Orangetheory® Fitnes.

Każde studio wyposażone jest w 12 bieżni, 12 ergometrów wioślarskich, 12 zestawów taśm do ćwiczeń z ciężarem własnego ciała, wolne ciężary, ławki dla grup od 10 do 25 osób.
Orangetheory® Fitness to także fachowa kadra trenerska, która potrafi zmotywować grupę.

Polski operator klubów Orangetheory® Fitness, TUF Fitness, rozpoczął właśnie rekrutację pracowników i ambasadorów – link do OGŁOSZENIA
Zamiast przesyłania listu motywacyjnego, kandydaci do pracy mają odpowiedzieć na pytanie: Czy przyszłość branży fitness należy do klubów butikowych?

Wkrótce rozmowa z polskim operatorem marki.

Źródło: strona internetowa Orangetheory Fitness, reklamy, ogłoszenia; fot. screen reklamy

- REKLAMA -