Miliony odbiorców kampanii MultiSport

Kampania edukacyjno-wizerunkowa „Dobrze, że jesteś!”, promująca bezpieczną aktywność fizyczną w obiektach sportowych, dotarła do blisko 8 milionów odbiorców. Była wsparciem dla użytkowników i partnerów sportowych Programu MultiSport.

Promocja aktywności fizycznej

Wakacyjna odsłona kampanii „Dobrze, że jesteś!” marki MultiSport uruchomiono w lipcu br. Jej celem była promocja aktywności fizycznej w ponownie otwartych obiektach oraz budowanie świadomości na temat bezpieczeństwa i zasad sanitarnych tam obowiązujących . Idea kampanii bazowała na humorystycznym wspomnieniu aktywności fizycznej z czasów lockdownu.

Online i w miejskiej przestrzeni

Projekt prowadzono na przełomie lipca i sierpnia w kanałach online na poziomie ogólnopolskim, jak i lokalnie w przestrzeni miejskiej. Kreacje statyczne pojawiły się m.in. w warszawskim metrze, na wiatach przystankowych oraz w serwisie OLX. Użytkownicy serwisu poszukujący akcesoriów sportowych mogli natrafić na m.in. domowe hantle w postaci butelek z wodą.

Grywalizacja

Hasło wakacyjnej odsłony kampanii i zaplanowane w tym okresie działania reklamowe nawiązywały do „Letniej Gry MultiSport”. W okresie wakacyjnym zachęcała ona użytkowników MS do aktywności fizycznej w obiektach sportowych. W tym samym czasie w ramach grywalizacji MultiSportowcy zbierali punkty za aktywność, które następnie wymieniali na nagrody. Zebrane punkty można było przeznaczyć również na akcje charytatywne.

Działania PR i głos ekspertów

Przekazy kampanii „Dobrze, że jesteś!” wzmocniły działania PR i artykuły w największych mediach online w Polsce. Wszystkie publikacje oparte były na opiniach ekspertów z dziedziny medycyny i psychologii oraz licznych badaniach naukowych. Dzięki temu stały się tematem prawie 900 publikacji zwracających uwagę na potrzebę i bezpieczeństwo kontynuowania aktywności fizycznej w czasie pandemii. Z materiałów edukacyjnych przez cały okres kampanii mogli korzystać również partnerzy Programu MultiSport, udostępniając je w swoich kanałach social media, zwiększając przy tym zasięg głównego przekazu.

Bezpieczeństwo przed wszystkim

– Badania przeprowadzone wśród posiadaczy kart MultiSport pokazały, że znakomita większość z nich ćwiczy w czasie pandemii przede wszystkim dla zdrowia i poprawy samopoczucia. Aktywność fizyczna to istotny czynnik budowania zdrowia społecznego i odporności organizmu, co w obecnej sytuacji ma szczególne znaczenie. Dlatego pragniemy kontynuować działania komunikacyjne, oparte na wiedzy ekspertów, które będą wspierać aktywny styl życia Polaków i działalność obiektów sportowych, przypominając o obowiązujących zasadach bezpieczeństwa. We wrześniu rozpoczynamy też nową kampanię Programu MultiSport, która będzie promować m.in. różnorodne dyscypliny sportowe – mówi Adam Radzki, Członek Zarządu Benefit Systems.

Wakacyjna odsłona kampanii „Dobrze, że jesteś!” została zrealizowana we współpracy Benefit Systems, agencji kreatywnej NAV agency oraz agencji digitalowej Mint Media. Więcej informacji można znaleźć na stronie: https://www.kartamultisport.pl/dobrze-ze-jestes/

Źródło: materiały prasowe

- REKLAMA -

ZOSTAW ODPOWIEDŹ