Sposoby pozyskiwania klientów, zwiększenie przychodów i retencji a także automatyzacja komunikacji z klubowiczami to zaledwie część tematów poruszonych podczas Sales and Lead Management Academy, cyklu spotkań o charakterze warsztatowym, przeznaczonym dla menedżerów, działu sprzedaży, recepcji, a także trenerów osobistych. Na początku czerwca odbyła się już kolejna edycja tego wydarzenia, tym razem w Poznaniu.
– SALMA to inicjatywa, która powstała na prośbę uczestników. W Polsce wciąż brakuje szkoleń, które poza wiedzą z wykładów dostarczałyby też praktyczne wskazówki dotyczące prowadzenia klubu fitness – tłumaczy organizatorka cyklu wydarzeń Natalia Repta z Perfect Gym. – Skupiamy nie tylko ekspertów znanych w branży, ale równie praktyków, z którymi uczestnicy mogę się identyfikować i od których mogą się również uczyć.
Co odróżnia cykl warsztatów SALMA od innych spotkań branżowych? Organizatorzy mówią, że dostęp do konkretnych danych oraz specyficznych przypadków oraz rozwiązań proponowanych przez praktyków z wieloletnim doświadczeniem. Wśród prelegentów są osoby, które zarządzały lub zarządzają sieciami klubów i zespołami sprzedażowymi, a także konsultanci branży, którzy na co dzień doradzają właścicielom klubów fitness.
Sponsorami cyklu warsztatów są takie firmy, jak Perfect Gym, TOP-GYM, OK System. Dzięki ich wsparciu projekt pozyskuje stale nowych prelegentów oraz poszerza listę lokalizacji.
– Dołączyliśmy jako partner do projektu SALMA, ponieważ chcemy dzielić się wiedzą. Tematem naszego wykładu jest lojalność użytkowników systemów zewnętrznych. Po raz pierwszy w historii branża fitness otrzymuje tego typu dane analityczne, również po raz pierwszy operator pakietów sportowych podzielił się taką wiedzą z klubami – opowiada Aleksandra Tokarewicz, Prezes Zarządu OK SYSTEM POLSKA.
Kolejne edycja SALMA odbędzie się w Gdyni 21-22.06.2018 w Baltic Plaza tuż przy samym skwerze Kościuszki. Organizatorzy zapraszają.