OK System z BGŻ BNP Paribas

OK System wspólnie z Bankiem BGŻ BNP Paribas przeprowadził wiosną br. projekt pilotażowy promujący ofertę wybranych klubów fitness. Schemat działania był prosty – za otwarcie rachunku Konto Optymalne z kartą debetową i aktywne korzystanie z konta na określonych zasadach, klient otrzymywał karnet elektroniczny na treningi w wybranych klubach fitness – mówi Michał Oleksiński, starszy ekspert ds. Marketingu w Banku BGŻ BNP Paribas. – Bardzo cieszymy się, że promocja spotkała się z ogromnym zainteresowaniem. Pokazało to również, jak wielką siłę przyciągania ma fitness – podkreśla Michał Oleksiński.

 

Akcja OK System z BGŻ BNP Paribas to dopiero początek wykorzystania fitnessu w komunikacji marketingowej. Obecnie OK System powadzi rozmowy z ogólnopolskimi reklamodawcami – liderami w swoich branżach. – Wierzymy, że w ten sposób uda się wspólnie znaleźć nowych klientów, którzy dzięki takiej zachęcie zaczną swoją przygodę z fitnessem, a po zakończeniu okresu trwania projektu – z pomocą naszego rozwiązania IT zostaną lojalnymi ale już własnymi klientami klubu do którego uczęszczali podczas promocji – mówią przedstawiciele OK System.

Szczegóły akcji pilotażowej – https://www.wformiezkontem.pl/

Źródło: materiały prasowe OK System, strona banku BGŻ BNP Paribas

- REKLAMA -