O ponownym starcie i nowej strategii marki gym80 na polskim rynku rozmawiamy z Rajmundem Gola, właścicielem firmy Aktiv-Vital.
Firma Aktiv-Vital od lat znana jest na polskim rynku jako dystrybutor
sprzętu marki Dr. Wolff. Tymczasem do waszego portfolio w tym
roku doszła kolejna marka sprzętowa.
‒ Szukaliśmy uzupełnienia naszego portfolio, bo jak wiadomo Dr. Wolff to rehabilitacja i medical fitness. Szukaliśmy czegoś dla klienta fitnessowego, prowadziliśmy rozmowy i możemy już ogłosić współpracę z jedną
z największych marek sprzętowych na rynku, jaką jest gym80. gym80 ma w swojej ofercie ponad 300 urządzeń ‒ rozpoczynając od maszyn stosowych, do treningu funkcjonalnego, CrossFit, cardio, po ogromny wybór klatek
i półklatek typu Rack oraz wolnych ciężarów i akcesoriów.
Chodzą słuchy, że seria NO BULLSHIT LINE to rewolucja w świecie treningu siłowego…
‒ Po raz pierwszy przedstawiona na FIBO 2019, zyskała od razu pochlebne opinie od amatorów, jak również profesjonalistów i, co ciekawe, nawet od konkurencji. Mechanizm Load-Drop tej linii jest wyjątkowy i opatentowany. Myślę, że z tą marką dotrzemy do klubów fitness, ośrodków wellness i hoteli, bo jak mówiłem ‒ gama naszych produktów jest naprawdę przeogromna. Cieszymy się, że możemy
reprezentować kolejną tak znaną markę na polskim rynku. Pozostajemy wierni naszej koncepcji „Made in Germany”, czyli najwyższej
jakości produktów.
Jak zamierzacie podbić serca i budżety polskich inwestorów?
‒ Proponujemy naszym przyszłym klientom coś wyjątkowego, czego jeszcze nie
było na rynku polskim, a o czym mogą się sami przekonać, kontaktując się z nami.
Każdy klient, który będzie chciał wyposażyć klub w gym80, będzie miał możliwość
wyjazdu do showroomu, który znajduje się w Gelsenkirchen, przy stadionie Schalke 04, gdzie na powierzchni 1000 mkw. można podziwiać wszystkie maszyny, wypróbować je, dotknąć, zobaczyć, jaka jest kolorystyka
ram, tapicerek, wszelkich materiałów, jaka jest możliwość konfiguracji całej powierzchni treningowej. Jednym słowem ‒ można tam zobaczyć ogrom i potencjał marki gym80. Marka gym80 wchodziła już na polski rynek,
ale bez spektakularnych sukcesów. Być może dlatego, że nie pokazano właściwie jej znaczenia na rynku światowym, jej innowacyjności, ciekawych rozwiązań i trwałości. Mówi się nawet, że to najlepsze maszyny na rynku pod względem biomechaniki, ale przede wszystkim wykonania. Nasi klienci będą mieli możliwość
odwiedzić dział produkcji, zobaczyć na żywo, jak powstają maszyny od podstaw.
Razem z firmą gym80 przygotowaliśmy nową strategię dla rynku polskiego. Myślę, że zyska uznanie klientów. Nie ukrywajmy, że marka gym80 wyposaża największą sieć europejską McFit, działająca 24 na dobę, gdzie musi być zagwarantowana odpowiednia jakość i trwałość urządzeń.
Podobno również celebryci doceniają jakość tej marki…
‒ To fakt. Ostatnio gym80 wyposażył prywatną siłownię Dietera Bohlena z Modern Talking.
Czy planujecie jakieś eventy z gym80?
‒ Tak. Po kwarantannie i otwarciu granic będziemy mieli możliwość zabrania wybranych klientów do Gelsenkirchen, gdzie jak już mówiłem, będą mogli zobaczyć
na żywo nowe produkty, które miały zostać zaprezentowane na FIBO. Będzie możliwość zobaczenia ich w siedzibie firmy w imponującym
shoowromie. Zapraszamy więc osoby zainteresowane wyjazdem do kontaktu pod
podanym numerem telefonu lub e-mailowo. Warto tam się z nami wybrać i znaleźć się w takim towarzystwie, jak rodzina gym80. Jesienią będziemy obecni na FIBO (nowa data 1‒4 października) oraz szykujemy też premierę na targach w Warszawie, jeśli znowu koronawirus nie pokrzyżuje planów.
Dziękuję za rozmowę i życzę sukcesów.
Więcej szczegółów na www.aktiv-vital.pl
Artykuł sponsorowany