CityFit i franczyza. Czy to zadziała?

CityFit istnieje od 2014 r. i działa w modelu premium low-cost. Obecnie w Polsce ma 26 klubów i mocno inwestuje we franczyzę.

Do 2022 roku marka CityFit działała jedynie w większych miastach Polski. Aby wejść na nowe rynki, koncept klubu dostosowano także do mniejszych miejscowości. Stąd pomysł na nowy model. Czy franczyza CityFit się sprawdzi?

Zanim marka oficjalnie zdecydowała się na jego wprowadzenie, w ciągu roku otwarto  trzy „niebieskie” showroomy. Działają w Puławach, w bydgoskim Fordonie i w Siedlcach.

Stosunkowo niewielkie kluby CityFit Blue, w odróżnieniu od CityFit, nie działają całą dobę. Są jednak otwarte siedem dni w tygodniu oraz w święta. Dostęp odbywa się bezobsługowo, poprzez recepcję w wyznaczonych godzinach.

Co oferuje franczyza CityFit Blue? „Świeżość, jakość i profesjonalizm. Koncept Blue oferuje klientom najwyższej jakości sprzęt, darmową wodę na trening, szeroki grafik zajęć grupowych, plany dietetyczne i treniningowe, ale też np. nowoczesny design, sprawiając, że kluby Blue są po prostu ładnym miejscem, które nie razi pstrokatymi kolorami na ścianach czy porozrzucanym bez ładu i składu sprzętem. Franczyzobiorców zaś prowadzi za rękę przez cały proces od pierwszego spotkania nie tylko poprzez podpisanie umowy i otwarcie klubu, ale daleko, daleko dalej. Wspiera w zakresie wiedzy i know how, marketingu, zarządzania, finansów czy wypracowanej przez lata renomy marki” – czytamy na stronie marki.

- REKLAMA -