To już trzecia edycja realizowanych w wakacje intensywnych warsztatów dla menedżerów klubów fitness. Tym razem zaproponujemy nową, odświeżoną formułę. Warsztaty zostaną zrealizowane w formie treningu kompetencji niezbędnych w codziennej pracy. Pod okiem trenerów będziemy testować różne scenariusze, wybierać różne strategie prowadzące do osiągnięcia sukcesu. Będziemy grać i uczyć się dobrze się przy tym bawiąc.
Partnerem merytorycznym tegorocznego BOOT CAMP’u jest
Warsztaty metodą gier i symulacji są praktycznym doskonaleniem umiejętności zastosowania teoretycznej wiedzy w praktyce biznesowej. Poprzez symulacje strategiczne, uczestnicy zanurzeni są w realnym doświadczeniu zdarzeń i wyzwań, z jakimi spotykają się w codziennej pracy. Na własnych błędach, w realnych sytuacjach, w których podejmują decyzje i organizują pracę, trenują nowe sposoby analizy i oceny rzeczywistości biznesowej, praktycznie uczą się nowych sposobów myślenia i działania.
Koszt udziału w warsztatach: 1790 zł netto (przy zgłoszeniu i wpłacie zaliczki do końca czerwca), 1890 zł netto (przy zgłoszeniu po 1 lipca).
Pakiet uczestnika zawiera: udział w dwudniowych warsztatach, dostęp do materiałów, przerwy kawowe, 1 nocleg w komfortowych pokojach w kameralnym hotelu położonym w sercu Parku Zdrojowego w Konstancinie-Jeziornej pod Warszawą, śniadanie, 2 x lunch, kolację, nielimitowany pobyt w Solankowym Parku Kąpielowym (basen, sauny, jacuzzi) oraz w Strefie Sportu.
Minimalna liczba uczestników: 15. Maksymalna: 20.
CELE SPOTKANIA:
- Refleksja nad korzyściami wynikającymi z budowania relacji z klientami i ich wpływu na efektywność sprzedaży.
- Doskonalenie kompetencji związanych z badaniem potrzeb.
- Wyjście poza schemat dotychczas stosowanych sposobów sprzedaży i komunikacji z klientem.
- Rozwój umiejętności związanych z zarządzaniem portfolio klientów.
- Poprawa współpracy osób i zespołów w dążeniu do wspólnego celu jakim jest budowa świadomości marki i skuteczna sprzedaż.
KORZYŚCI DLA UCZESTNIKÓW:
- Dopasowywanie oferty do potrzeb klientów i segmentacji klientów (makro- i mikrosegmentacja).
- Poznanie sposobów strategicznego zarządzania portfolio klientów.
- Pogłębienie wiedzy o cross-sellingu i up-sellingu, czyli o tym, jak wydłużać współpracę z klientem.SZKOLENIE:
- Pokazuje sposoby maksymalizacji marży.
- Pozwala zrozumieć wartość produktu/ usługi.
- Pokazuje mechanizmy zwiększające wartość sprzedaży.
- Uświadamia rolę budowania wartości dodanej dla klientów.
- Pokazuje korzyści wynikające z budowania relacji z klientami.
- Uczy zarządzania bazą klientów.ZARYS PROGRAMU
Dzień 1.
Warsztat poświęcony będzie doświadczeniu strategicznego zarządzania sprzedażą, w której do osiągnięcia sukcesu konieczne jest rynkowe myślenie o klientach, umiejętne przypisywanie ich do określonych segmentów i odpowiednie dopasowanie ofert. W tym ujęciu sprzedaż przedstawiona jest jako swoista łamigłówka, którą trzeba rozwiązać, wykorzystując informacje o preferencjach klientów z różnych źródeł.
W warsztacie po grze skupimy się na tym, jakie kompetencje i postawy potrzebne są do skutecznego sprzedawania usług fitness.Dzień 2.
Drugiego dnia proponujemy ćwiczenie zespołowe wymagające od uczestników organizacji pracy, podziału zadań, wykorzystania potencjału każdego członka zespołu. Gra zostawia uczestników ze wzmocnionym poczuciem bycia jedną drużyną i satysfakcją z osiągnięcia wspólnego celu. Proponujemy rozgrywkę w wersji sztafety, która dodatkowo wzmacnia efekt współdziałania na rzecz osiągania celu nadrzędnego, przy jednoczesnym dbaniu o cel indywidualny. Finał gry dostarcza pozytywnego doświadczenia wspólnego sukcesu.Warsztaty poprowadzi AGNIESZKA SZYMAŃSKA – trener i coach. Prowadzi szkolenia menedżerskie, warsztaty psychologiczne oraz business coaching. Trener i coach z 15-letnim doświadczeniem w sprzedaży. Specjalizuje się w szkoleniach i warsztatach z zakresu komunikacji, budowania relacji z klientem, motywacji i zarządzania emocjami, zarządzania zmianą. Jest absolwentką Akademii Ekonomicznej w Krakowie, Szkoły Trenerów Pracowni Psychologicznej Elżbiety Sołtys, Szkoły coachów „The Art and Science of coaching” Erickson College Vancouver/Wszechnica UJ. Zawód trenera jest dla niej realizacją pasji, co w połączeniu z doświadczeniem w biznesie, pozwala na pełne zaangażowanie i zrozumienie potrzeb szkoleniowych klienta.