Karnet na bezpłatne treningi - ruszyła akcja #AktywniePoZdrowie. Akcję zainicjowała sieć klubów Orangetheory Fitness wspólnie z Regionalnym Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Warszawie. Akcja przeznaczona jest dla krwiodawców i ozdrowieńców po Covid-19 oddających osocze.
Brakuje krwi i osocza
Od początku pandemii szpitale są przepełnione osobami, które potrzebują krwi każdego rodzaju oraz osocza ozdrowieńców po COVID-19. Centra krwiodawstwa alarmują, że przez zagrożenie...
Z początkiem marca Medicover stał się właścicielem sieci klubów fitness – Holmes Place. Inwestor zapowiada dalszy rozwój placówek z zachowaniem dotychczasowego standardu, brandingu oraz know-how ekskluzywnej marki. Transakcja ma związek ze strategią firmy. Medicover od kilku lat skutecznie realizuje intensywny rozwój swojej działalności nie tylko w zakresie usług zdrowotnych.
Kolejna akwizycja Medicover
Znana sieć klubów fitness z początkiem marca dołącza do...
Polacy narzekają na jakość usług medycznych, ale bardziej niż przed pandemią ufają lekarzom. Lekarze wrócili na szczyt rankingu autorytetów zdrowotnych detronizując Ewę Chodakowską. Reklamy farmaceutyków irytują najbardziej spośród wszystkich kategorii, odsadzając wicelidera, czyli elektromarkety, pokazuje HealthWave 2, badanie agencji Wavemaker.
Zdrowie na szczycie priorytetów
Pandemia nieznacznie wpłynęła na nasz system wartości pozostawiając zdrowie na szczycie priorytetów Polaków*. Zmiana stylu życia i...
Zima pomogła sklepom. Sklepy sportowe odnotowały dobre wyniki sprzedażowe w lutym. Obroty w końcu wzrosły.
Sklepy sportowe zadowolone z zimy
Ze śniegu i mrozu cieszyły się nie tylko dzieci. Powody do radości mają także właściciele sklepów z odzieżą oraz akcesoriami sportowymi. Obroty znacznie wzrosły po otwarciu wszystkich sklepów w galeriach handlowych i utrzymują się na wysokim poziomie. Analitycy Santander Bank Polska przeanalizowali...
Już 41% decydentów w firmach w Polsce uważa, że w przyszłości promocja aktywności fizycznej będzie kluczowym działaniem wspierającym zdrowie pracowników. Największą korzyścią z oferowania prozdrowotnych benefitów jest według zarządzających wzrost satysfakcji pracowników (56%). Zauważalny staje się również pozytywny wpływ tego typu świadczeń na efektywność organizacji (40%).
Świadczenia wspierające aktywność fizyczną pracowników kluczowe w przyszłości
Z powodu pandemii ostatni rok dla wielu...
Studio BodyLab działa od roku. Jest to pierwsze studio treningów EMS w Rawiczu. I jak mówi właściciel, Maciej Bolach, mimo, ze czas na otwarcie nowego biznesu nie był sprzyjający z powodu pandemii, to z perspektywy roku uważa, że był to strzał w 10-tkę.
Skąd pomysł akurat na ten biznes w Rawiczu?
- To odpowiedź na uzupełnienie usług Centrum Pielęgnacji, które prowadzimy...
8 marca 2021 roku Żabka Polska sp. z o.o. oraz właściciele marki Maczfit, lidera rynku
cateringu dietetycznego w Polsce, poinformowali o podpisaniu umowy, której następstwem
będzie włączenie Spółki w strukturę tworzącej się Grupy Żabka. Jest to kolejny krok w
poszerzaniu oferty modern convenience Żabki, będący konsekwencją realizowania przyjętej
strategii. Żabka zostanie większościowym udziałowcem firmy, ze wsparciem jej twórcy
Macieja Lubiaka w roli Prezesa.
Rozwój w...
Badanie MultiSport Index 2020 wskazało, że dla 41 proc. aktywnych fizycznie Polaków sport jest najlepszym lekiem na stres wywołany pandemią. Dla 79 proc. z kolei metodą na lepsze samopoczucie i większą efektywność pracy. To m.in. dlatego wiele osób w związku z przedłużającym się rządowym zakazem działania siłowni i klubów fitness szuka innych możliwości ruchu, takich jak treningi online.
Na stres...
Jaka przyszłość czeka galerie handlowe w 2021 roku? Eksperci Cushman & Wakefield w najnowszym raporcie „Trends Radar vol.3” przedstawiają prognozy i kierunki rozwoju sektora handlowego. Czy galerie handlowe nadal będą pożądaną lokalizacją dla klubów fitness?
Wielokanałowość
Na pierwszy plan wychodzi wielokanałowość oraz przenikanie się kanałów sprzedaży, jak np. przechodzenie z offline do online oraz z online do offline. Rozwijać się będą...
Jak wynika z danych unijnego urzędu statystycznego Eurostat, w 2020 roku już co piąty Europejczyk korzystał z urządzeń typu wearables. Są to m.in. smartwatche, smartbandy, okulary i kaski z obsługą rozszerzonej rzeczywistości, smart-ubrania czy smart-buty etc.
Urządzenia i ich popularność
Z opublikowanego przez Eurostat badania wynika, że w 2020 roku 19 proc. Europejczyków w wieku 16-74 lata korzystało z takich urządzeń...