Bezpieczeństwo klientów przede wszystkim

Jak pokazuje raport Deloitte „Global State of the Consumer Tracker”, wciąż ponad jedna czwarta Polaków nie czuje się bezpiecznie podczas zakupów w sklepach stacjonarnych. Trzy czwarte naszych rodaków obawia się nadal o bezpieczeństwo swoich bliskich. Z redakcyjnego rekonesansu komunikacji klubów fitness do klientów w mediach społecznościowych, coraz więcej obiektów dwa tygodnie po ponownym otwarciu obiektów sięga po argument bezpieczeństwa. Po jakie narzędzia lub procedury można zatem sięgnąć, żeby klienci poczuli się bezpiecznie wracając np. do regularnej aktywności fizycznej?

Fritzlar Sports School & Sports and Physiotherapy Institute to holistyczne centrum zdrowia, fitness i sportu w Niemczech. – Nasi klienci doceniają szeroką ofertę usług zarówno dla amatorów, jak profesjonalistów. Można zrobić tu nie tylko efektywny trening czy skorzystać z zajęć fitness, ale także z usług rehabilitacyjnych oraz nauki tańca – mówi Harry Apelt, właściciel Fritzlar Sports School & Sports and Physiotherapy Institute. – Szybko zauważyliśmy, że bezpieczeństwo odgrywa bardzo dużą rolę w powrotach klientów do nowej normalności. Klienci są niezwykle niepewni z powodu pandemii. Aby ułatwić im bezstresowy powrót  do pracy i treningu, zadbaliśmy o kolejny filar bezpieczeństwa w naszym obiekcie. Oprócz odpowiedniego przeszkolenia personelu oraz stosowania się do wytycznych w zakresie higieny i odległości, wyposażyliśmy nasz klub w umożliwiające stałe oczyszczanie powietrza urządzenie firmy Trotec umożliwiający stałe oczyszczanie powietrza. Wykorzystaliśmy ten nowy nabytek w komunikacji z naszymi klientami, którzy bardzo dobrze to przyjęli – dodaje Harry Apelt.

Artykuł sponsorowany

- REKLAMA -