Z dniem 1 kwietnia 2022 r. w strukturze zespołu Technogym Polska zaszły istotne zmiany. Na stanowisko Dyrektora ds. Marketingu i Sprzedaży B2C awansowała Małgorzata Bierka. Dyrektorem ds. Sprzedaży i Rozwoju Rynku B2B został Michał Ryters.
Dyrektor ds. Marketingu i Sprzedaży B2C
Małgorzata Bierka jest związana z ITP S.A. i marką Technogym od 2014 roku. Do jej kompetencji należało do tej pory planowanie i realizacja wszystkich działań marketingowych Technogym na rynku polskim oraz nadzorowanie pracy działu m.in. w zakresie komunikacji, PR-u, organizacji targów branżowych i eventów, rozwoju e-commerce, a także promocji salonu marki w Warszawie. Dzięki jej skutecznym działaniom, a także mając na uwadze prężny rozwój sprzedaży urządzeń dla klientów indywidualnych w Technogym, Małgorzata Bierka będzie teraz dodatkowo odpowiedzialna za rozwój kanałów sprzedaży w segmencie B2C.
Dyrektor ds. Sprzedaży i Rozwoju Rynku B2B
Michał Ryters jest również związany z marką Technogym od 2014 roku. Zaczynał od pracy jako Regional Sales Manager, opiekując się klientami z południa Polski. Kilka lat temu awansował na stanowisko Key Account Managera, aby dodatkowo zająć się obsługą kluczowych klientów firmy, takich jak Benefit Systems, Medicover Sport, Total Fitness czy Platinium Fitness. Z sukcesem wprowadził markę Technogym do wielu prestiżowych lokalizacji w kraju. Współtworzył także i wdrażał rozwiązania, których nie było do tej pory w Polsce. Mowa m.in. o koncepcie treningowym SkillX oraz Biocircuit. Teraz do obowiązków Michała Rytersa, będzie należało dodatkowo nadzorowanie pracy Działu Sprzedaży B2B oraz dalszy rozwój marki.
Źródło: materiały prasowe
Przeczytaj też Holmes Place Hilton z nowościami od Technogym