Wsród klientów systemu GYMMANAGER znajduje się wiele rozpoznawalnych klubów tenisowych i squashowych. Wszystko za sprawą licznych funkcjonalności, które ułatwiają zarządzanie takim typem obiektów.
Użytkownikom Panel Klienta umożliwia sprawne rezerwowanie i opłacenie wybranego kortu, pozwala na zakup karnetu oraz kontrolowanie frekwencji w klubie w danym miesiącu.
Manager’om/Właścicielom Panel Manager’a ułatwia pracę oraz zarządzanie klubem. Zapewnia dostęp do istotnych informacji: średniego obłożenia sal czy porównania, który karnet bardziej przemawia do użytkowników i lepiej się sprzedaje.
GYMMANAGER’a można dostosować do potrzeb swojego klubu:
– wysyłać Użytkownikom automatyczne powiadomienia np. godzinę przed rezerwacją kortu,
– korzystać z płatności dzielonych – jeden kort wielu użytkowników,
– udostępniać rezerwacje kortów tylko tym Użytkownikom, którzy mają aktywny karnet,
– używać rezerwacji strefowych.
Przejmij kontrolę! – zachęca producent GYMMANAGER’a.
Więcej na:
www.gymmanager.com.pl
www.facebook.com/Gymmanager