Zadowolony klient to podstawa sukcesu

0
16 wyświetleń

Aby pomóc ci w utrzymaniu szczęśliwych klientów, Gymmanager stworzył Ocenę Satysfakcji. Analiza tego aspektu pozwoli na wprowadzanie szeregu ulepszeń, by twoja firma przyciągała coraz to nowych klientów.

Klient może ocenić zajęcia na trzech platformach: Tablecie Oceny Satysfakcji, Aplikacji mobilnej – GYMup! oraz Kiosku Samoobsługowym umieszczonym w obiekcie sportowym
W Kiosku i na Tablecie klient ocenia zajęcia, które właśnie odbył. Może ocenić cały klub, jeśli w danym momencie nie skończył żadnych zajęć. W GYMup klient ocenia zajęcia, do tygodnia po ich zakończeniu.

Dzięki temu ty, jako właściciel, wiesz jakie zajęcia są odbierane pozytywnie, a jakie nie. Pozwoli ci to wprowadzić zmiany w zajęciach słabiej ocenianych oraz promować te oceniane najlepiej. Ten zabieg pomoże zwiększyć liczbę klientów.

Źródło: materiały prasowe Gymmanager

www.gymmanager.com.pl

 

- REKLAMA -