Marketing musi sprzedawać

0
112 wyświetleń

Jak zwykle przewrotnie i pod prąd. Ciągle sięga po nowe wyzwania. Kocha pilates, ale zasmakowała także w triathlonie. O kim mowa? O naszej redakcyjnej koleżance, autorce jedynego w swoim rodzaju bloga FitnessPR, pasjonatce copywritingu, blogowania i dziennikarstwa. Profesjonalistce, która doskonale rozumie znaczenie słów takich, jak „autorytety” i „jakość”. O Magdzie Rodak-Dębowskiej, którą witamy w gronie prelegentów Forum Fitness Biznes 2018.

Magda jest absolwentką prawa i zarządzania oraz London School of PR. Od ponad 20 lat zdobywa doświadczenie w branży fitness na stanowiskach menedżerskich, ale również jako instruktor i szkoleniowiec. Jest współtwórcą pierwszego Fitness Marketing Day, który odbył się w październiku br. Marketing klubów fitness to jej pasja i codzienność. Będzie więc najlepszym pogromcą mitu dotyczącego marketingu.

- REKLAMA -

ZOSTAW ODPOWIEDŹ