Pierwszy showroom TECHNOGYM w Polsce

Firma ITP S.A., oficjalny przedstawiciel marki Technogym w Polsce, otworzy pierwszy w Polsce showroom TECHNOGYM. Oficjalne otwarcie zostało zaplanowane na październik 2019 roku.

Showroom dla klienta indywidualnego

TECHNOGYM to znany na całym świecie producent urządzeń fitness. Urządzenia wykorzystywane m.in. w klubach, hotelach, centrach medycznych i SPA, a także w prywatnych siłowniach. To właśnie z myślą o kliencie indywidualnym, dystrybutorzy marki na całym świecie otwierają showroomy i butiki TECHNOGYM.

Film: Tak wygląda showroom Technogym w Madrycie

 

-Podstawowym celem otwarcia showroomu jest umożliwienie klientom indywidualnym poznania produktów TECHNOGYM na żywo – komentuje Dominik Śliwowski, Członek Zarządu ITP S.A., General Manager marki TECHNOGYM w Polsce. Świadomość zdrowego stylu życia i aktywności fizycznej w Polsce nieustannie rośnie. Przekłada się to nie tylko na frekwencję w klubach fitness, ale również zwiększone zainteresowanie urządzeniami domowymi. Otwarcie showroomu to dla nas szansa rozwoju w tym segmencie – dodaje Śliwowski.

Warszawski sklep marki

Pierwszy showroom TECHNOGYM w Polsce powstanie przy placu Trzech Krzyży 3 w Warszawie, w prestiżowej lokalizacji, jaką jest Dom Dochodowy. W tym samym rejonie swoje butiki posiadają inne ekskluzywne marki, które podobnie jak TECHNOGYM stawiają na wysoką jakość produktów i obsługi klienta. Zarówno wybór lokalizacji, jak i projekt showroomu, jest efektem ścisłej współpracy z włoską centralą TECHNOGYM i rekomendowanym przez nią biurem projektowym. Wszystkie elementy showroomu, takie jak materiały, meble, a nawet sprzęt multimedialny, zostały dobrane zgodnie ze standardami, które są respektowane przez wszystkie tego typu obiekty na całym świecie.

-Projekt showroomu zakłada nie tylko prezentację urządzeń do użytku domowego, ale również ekskluzywny wystrój wnętrza i zastosowanie nowoczesnej technologii multimedialnej

– komentuje Dominik Śliwowski.
-Technogym znany jest nie tylko z produkcji najwyższej jakości profesjonalnego sprzętu treningowego, ale również z propagowania idei Wellness oznaczającej dążenie do witalności i dobrego samopoczucia. Chcemy, aby każdy odwiedzający nas klient został dosłownie zarażony ideą wellness i poczuł się u nas wyjątkowo – dodaje Śliwowski.

Do tej pory Technogym wyposażył w swój sprzęt ponad 65 tysięcy klubów fitness oraz ponad 100 tysięcy apartamentów i domów prywatnych na całym świecie. Marka posiada swoje butiki m.in. we Włoszech, Hiszpanii, Wielkiej Brytanii, Rosji i Stanach Zjednoczonych.

Więcej na www.technogympolska.pl

Źródło: materiały prasowe ITP SA/ Technogym

- REKLAMA -