Klubowe ekrany MoveTV w portfolio Grupy Agora

0
79 wyświetleń

AMS S.A. z Grupy Agora została w lipcu 2019 r. większościowym udziałowcem Piano Group, prowadzącej działalność w obszarze digital out of home (DOOH) jako operator platformy MoveTV z ekranami w największych klubach fitness w Polsce i autorskim kontentem premium dostosowanym do oglądania podczas ćwiczeń. Dzięki tej transakcji AMS, lider polskiego rynku reklamy zewnętrznej, poszerzy swoje portfolio o nowy rodzaj nośników i umocni swoją pozycję w segmencie DOOH zgodnie ze strategią rozwoju Grupy Agora.

15 lipca 2019 r. AMS S.A. zawarła umowę nabycia 60% udziałów w Piano Group Sp. z o.o. za kwotę 6,5 mln zł, stanowiącą zaliczkę na poczet ostatecznej ceny. Dodatkowo podpisana została umowa wspólników, regulująca nowe zasady prowadzenia działalności i umożliwiająca AMS m.in. dokupienie wszystkich pozostałych udziałów w Piano Group do 2023 r. Transakcja nabycia większościowego pakietu udziałów zostanie sfinansowane ze środków własnych AMS.

Piano Group jest wyłącznym właścicielem spółki Benefit Multimedia działającej na rynku digital out-of- home (DOOH) w zakresie reklamy wewnętrznej – emisji i sprzedaży treści reklamowych, instalacji ekranów oraz wykorzystania infrastruktury digital signage. Platforma MoveTV, należąca do spółki, obejmuje obecnie 914 ekranów zlokalizowanych w 191 największych klubach fitness w 30 miastach w Polsce.

MoveTV na ekranach własnych i partnerów prezentuje autorską ramówkę dostosowaną do oglądania w trakcie ćwiczeń i pobytu na siłowni. To materiały dopasowane do profilu zainteresowań osób odwiedzających kluby fitness, prezentowane w formie łatwej do zaangażowania widza, który ogląda MoveTV średnio ponad 30 minut. Klientom reklamowym MoveTV zapewnia możliwość dotarcia do atrakcyjnej, dobrze określonej grupy konsumentów premium, dzięki emisji natywnych treści promocyjnych. Średnia liczba kontaktów z reklamą dzięki MoveTV to 2 mln miesięcznie.

Dzięki nabyciu udziałów w spółce Piano Group, MoveTV dołączy do kanałów w cyfrowym portfolio nośników AMS. Spółka z Grupy Agora od 2018 r. pracuje nad wzmocnieniem swojej pozycji na rynku DOOH, podążając za światowymi trendami w obszarze rozwoju reklamy OOH. Zgodnie z danymi IGRZ, rynek DOOH w 2018 r. wzrósł o 25% do 56,3 mln PLN i stanowi już ponad 10% całego obszaru reklamy zewnętrznej w Polsce. Według globalnych prognoz rynek wewnętrznego DOOH do roku 2023 wzrośnie aż o 69%.

AMS obserwuje globalne trendy na rynku digital out-of-home i zgodnie ze swoją strategią stawia na rozwój reklamowych usług premium. Włączenie do naszego portfolio platformy MoveTV, mającej silną pozycję w segmencie reklamy w klubach fitness, pozwoli nam rozszerzyć ofertę indoorowego DOOH. Klienci AMS zyskają dostęp do nowego rodzaju nośników w nowych lokalizacjach, ale przede wszystkim możliwość dotarcia z treściami premium do grupy celowej niezwykle interesującej z punktu widzenia reklamodawcy – mówi Marek Kuzaka, Prezes AMS

Dzięki współpracy z AMS planujemy dynamiczny rozwój kategorii komunikacyjnej video-out-of-home – MoveTV – w kolejnych klubach fitness w całej Polsce. Będziemy pracować nad bardziej atrakcyjną ofertą programową, przy jednoczesnym poszerzaniu oferty dla reklamodawców m.in. o nowe formaty. Już dziś platforma MoveTV, jak pokazują badania SW Research, jest bardzo pozytywnie odbierana przez członków klubów fitness, co pozwala bardzo skutecznie dotrzeć do odbiorców z komunikatem marketingowym. Rynek fitness w naszym kraju – zarówno pod względem przychodów, jak i liczby klubów – rośnie, co daje możliwości zwiększania skali biznesu – mówi Michał Maciuk, Prezes Piano Group.

Obecnie w portfolio cyfrowym AMS jest reklama na ekranach bankomatów, w środkach transportu publicznego i galeriach handlowych, a także nośniki Digital Citylight, Digital Cityscreen i Dynamic backlight.

* „Reklama OOH w Polsce”, raport za 2018 i 2017 r., Izba Gospodarcza Reklamy Zewnętrznej
** „European Health & Fitness Market Report 2019”, Deloitte

Źródło: materiały prasowe

- REKLAMA -

ZOSTAW ODPOWIEDŹ