Fitness Marketing Day

W październiku 2017 r. w Warszawie odbędzie się pierwsza w Polsce konferencja marketingowa dla klubów fitness i trenerów personalnych organizowana przez Marketing for Fitness i Fitness PR.

Wydarzenie jest odpowiedzią na zachodzące na rynku fitness zmiany – rozwój, dużą konkurencję i małą świadomość profesjonalnych działań marketingowych.

-Wiele klubów nie widzi konieczności podejmowania działań marketingowych, jednak rosnąca konkurencja wymusza na nich zmianę podejścia – robią to intuicyjnie, bez przemyślanej strategii i koncepcji. Dużo osób słyszało o różnych pojęciach, ale nie wie, jak zastosować poszczególne narzędzia, żeby osiągać zamierzony skutek mówi Magdalena Rodak-Dębowska z Fitness PR.

Przed Fitness Marketing Day ambitne zadanie – organizacja konferencji marketingowej zobowiązuje do komunikacji wydarzenia na najwyższym poziomie. Dlatego właśnie na samym początku pojawia się badanie, co stanowi największą bolączkę branży, czego szczególnie potrzebuje, jeśli chodzi o wiedzę i praktykę marketingową. W tym celu organizatorzy zapraszają do wypełnienia ankiety, która doprecyzuje oczekiwania dotyczące programu konferencji.

Ankietę  można wypełnić tutaj

Nie będziemy komunikować konferencji jako największej, czy najważniejszej. Naszym celem jest przygotowanie merytorycznego wydarzenia, po którym ludzie będą mogli wdrożyć praktyczne narzędzia, przynoszące realne wyniki sprzedażowe, wizerunkowe czy związane  zbudowaniem relacji. Chcemy mówić o prawdziwym marketingu, a nie marketingowej ściemie – stwierdza Marcin Jędrzejczyk z Marketing for Fitness.

Na stronie dotyczącej wydarzenia można wypełnić formularz kontaktowy i pozostawać na bieżąco ze wszystkimi aktualnościami dotyczącymi Fitness Marketing Day.

Fitness Biznes jest patronem medialnym imprezy i również będzie informował o najważniejszych newsach związanych z tematyką FMD.

- REKLAMA -