Gdzie dwóch się bije, tam trzeci korzysta? | fitnessbiznes.pl

Wraz z rozwojem rynku fitness przybywa naszej branży usług B2B, wydarzeń targowych, szkoleniowych i wspierających rozwój biznesu. Już za tydzień czekają nas dwie imprezy targowe.

Fit Weekend w Kielcach określany przez organizatorów jako „Najważniejsze wydarzenie branży fitness i kulturystyki w Polsce” odbędzie się w terminie 21-23 kwietnia 2017 r. na terenie centrum kongresowo-wystawienniczego Targi Kielce.

Impreza zapowiadana jest jako multisportowe wydarzenie połączone z targami suplementów, odżywek i akcesoriów sportowych. Podczas targów odbędą się również zawody sportowe: Mistrzostwa Polski w Kulturystyce i Fitness, Mistrzostwa Polski w Pole Dance POLE SPORT, a także Festiwal Fitness z udziałem trenerów z sieci Jatomi. Na miejscu przygotowana będzie strefa workout i cross fit.
Organizatorzy powołują się na dotychczasowe dane: 6000 zwiedzających, 9000 metrów powierzchni wystawienniczej, 1, 5 mln zasięgu w mediach społecznościowych i 1600 publikacji w mediach.

Dosłownie w tym samym terminie, czyli 21-23 kwietnia 2017 r. odbędą  się w Nadarzynie, na terenie Ptak Warsaw Expo targi Go Active Show określane przez organizatorów jako „Największe targi fitness i sportów siłowych”. To wydarzenie odbywa się po raz pierwszy, więc trudno powołać się na dotychczasowe statystyki, ale pomysłodawcy projektu postawili na rozpoznawalne twarze, zapowiedziano udział takich gości jak: Chodakowska, Khalidov, Levrone. Wśród top wydarzeń tej imprezy wymieniane są między innymi: bicie rekordu Guinnessa  w planku z Ewą Chodakowską, Mistrzostwa Polski w Kulturystyce i Fitness Federacji NAC, KSW, Mistrzostwa Polski w Street Workout, spotkania  z polskimi olimpijczykami, Puchar Polski Strongman Pro.

Cieszy rozwój branży, różnorodność wydarzeń i propagowanie aktywnego stylu życia. Pytanie tylko, jak przeciętny odbiorca ma odnaleźć się w pośród tego, co faktycznie największe i najważniejsze.
Co jest prawdziwym wymiernikiem wielkości i rangi wydarzeń? Co wybrać? Szczególnie, jeśli terminy się pokrywają. Takie zestawianie imprez wydaje się być ze stratą dla wszystkich – odbiorców, którzy są zmuszeni wybierać i organizatorów, którzy muszą walczyć o partnerów, media i zapraszanych gości.

- REKLAMA -