Sieć fitness szykuje się na duże miasta. Trwają negocjacje

Sieć Xtreme Fitness chce inwestować również w dużych miastach. Jej przedstawiciele negocjują umowy w Warszawie i Poznaniu. Aktualnie większość jej klubów działa w mniejszych miejscowościach.

Większość klubów sieci fitness znajduje się w miastach poniżej 100 tys. mieszkańców. Przedstawiciele Xtreme Fitness zapowiadają jednak ekspansję do dużych miejscowości.

– Obecnie jesteśmy w końcowych fazach negocjacji umów w Warszawie i negocjujemy także otwarcie klubów w Poznaniu. Widzimy popyt na nasze kluby w tych miastach – mówi Łukasz Dojka, prezes i założyciel sieci klubów Xtreme Fitness Gyms.

Oferta dla wynajmujących opiera się na modelu długoterminowych umów najmu, trwających zwykle 10 lat lub dłużej.

Powierzchnia już otwartych klubów to między 500 a 1000 m kw. – Nasza popularność rośnie, stając się niemal obowiązkową pozycją wśród najemców, zwłaszcza w nowo powstających centrach handlowych – uważa Łukasz Dojka – To jednak inny rodzaj biznesu niż handel. Nasi klienci korzystają z obiektu regularnie, odwiedzając klub nawet kilka razy w tygodniu, głównie po godzinie 16 (…). Nasze największe natężenie ruchu przypada na poniedziałki wieczorem, co uzupełnia ruch handlowy w weekendy – zauważa.

Kluby w centrach handlowych odwiedza 200-600 użytkowników dziennie. Sieć fitness ma też podpisane umowy w powstających parkach handlowych. To m.in. Napollo w Tarnobrzegu, Mpark w Świdniku i Galeria Navigator w Mielcu. Obecnie działa też m.in. w galeriach Vivo w Lublinie i Stalowej Woli. W tym ostatnim Xtreme Fitness przejęło lokalizację po innej sieci.

– Zaczynamy rozszerzać naszą działalność także na duże miejscowości i eksplorujemy nowe formaty, które niedługo się pojawią. Jest to między innymi lokalizacja residential, czyli obszary z dużą gęstością mieszkańców (…). Interesują nas także biurowce, a szczególnie skupiamy się na analizie kilku takich lokalizacji w większych miastach – mówi Łukasz Dojko.

Kluby Xtreme Fitness Posiadają własną aplikację na telefony oraz platformę VOD dla klubowiczów.  –Branża fitness dynamicznie ewoluuje, dlatego musimy reagować szybko. Połączenie technologii z klasycznym klubem fitness, szczególnie z myślą o nowym pokoleniu, jest dla nas kluczowe i to właśnie ten kierunek obieramy – podsumowuje Dojko.

Źródło: retailnet.pl

- REKLAMA -