RSG Group Spain, właściciel 40 studiów McFIT oraz marki SERGIO RAMOS by JOHN REED, przejęła Holmes Place Spain, jedną z najważniejszych marek w segmencie premium w branży fitness. Dzięki przejęciu kluby zlokalizowane w Madrycie i Barcelonie od 13 lipca są częścią RSG Group Spain.
Jak czytamy w komunikacie prasowym, przejęcie nastąpiło po długich i intensywnych negocjacjach. Jest ono bezpośrednią konsekwencją sytuacji gospodarczej spowodowanej pandemią w hiszpańskim sektorze fitness. Transakcja pozwoli RSG Group Spain na ekspansję w segmencie high-end, w którym firma od niedawna działa w tym kraju.
– Holmes Place Spain to znaczący gracz w segmencie premium branży fitness. To przejęcie daje nam możliwość szybkiego rozwoju w obszarze, w którym od lat działamy w innych krajach
– powiedział Rafael Lirio, dyrektor generalny RSG Group Spain.
– Cieszymy się, że łączymy siły z RSG Group Spain, aby zintensyfikować nasz wzrost w Hiszpanii. Znaleźliśmy dla nas idealnego partnera biznesowego, który rozumie swoje rzemiosło, wywodzi się z branży i będzie nadal prowadził kluby Holmes Place w Hiszpanii w sposób profesjonalny i sumienny – wraz ze wszystkimi naszymi pracownikami i kierownictwem. Grupa RSG udowodniła swoją siłę i potężną wizję biznesową poprzez rozwój innych marek. Przejęcie biznesu Holmes Place Spain podkreśla jej zaangażowanie w nasz segment rynku – powiedziała Larissa Araujo, dyrektor generalna Holmes Place Spain.
Holmes Place – dalsza inwestycja w premium
Inwestycja ta wzmacnia Grupę RSG, skupiającą ponad 6,4 mln klientów w studiach i rozwiązaniach cyfrowych oraz portfolio 20 marek. Stanowi również podstawę ekspansji, nad którą Grupa RSG od lat pracuje w Hiszpanii. W 2022 roku RSG Group Spain otworzyła nowy McFIT w Saragossie. Kolejne otwarcie operator planuje we wrześniu w Santander. Wprowadziła markę JOHN REED w Hiszpanii wraz z otwarciem klubu fitness SERGIO RAMOS by JOHN REED w Madrycie.
Dzięki otwarciu SERGIO RAMOS by JOHN REED w styczniu ubiegłego roku , a teraz przejęciu Holmes Place Spain, Grupa RSG wzmacnia swoją pozycję w segmencie premium w Hiszpanii. Segmencie, w którym Grupa działa od kilku lat w innych krajach i którego doświadczenie zostanie przeniesione do tych pięciu studiów.
Na poziomie operacyjnym nie będzie żadnych zmian w zarządzaniu działalnością Holmes Place. Personel, oferty, marka i warunki dla członków klubów pozostaną takie, jakie są.
Źródło: materiały prasowe