Marka tiguar zakończyła rok 2019 osiemdziesięcioprocentowym wzrostem sprzedaży względem roku poprzedniego. – Nasza współpraca z rynkami zagranicznymi prowadzona jest w sposób maksymalnie efektywny, tak aby osiągać progres niezależnie od momentu rozwoju, w jakim znajduje się marka tiguar™ na danym rynku – mówią przedstawiciele firmy ekspertfitness.com
Sprzedaż w nowych dla marki regionach świata to inne wyzwanie niż utrzymanie ciągłości i prace nad rozwojem w miejscach, w których współpraca trwa od lat – ale niezależnie od tego zaangażowanie zespołu ekspertfitness.com musi być i zawsze jest na najwyższym poziomie. Specyfika poszczególnych rynków różni się od siebie od strony prawnej, handlowej i relacyjnej. Dlatego też współpraca z szerokim geograficznie spektrum odbiorców jest zawsze wyzwaniem – czytamy w informacji prasowej.
Struktura wzrostu sprzedaży w 2019 roku to głównie pogłębianie współpracy ze stałymi partnerami oraz zdobywanie nowych rynków, jak choćby Arabia Saudyjska. Rozwój współpracy i sprzedaży to również stale poszerzająca się paleta produktów, jakie ekspertfitness.com dostarcza swoim klientom. W roku 2019 portfolio marki tiguar™ zwiększyło się o linię wolnych ciężarów, które przebojem weszły do obrotu z rynkami zagranicznymi. Ten fakt miał duże znaczenia w ujęciu obrotu w kanale eksportu.
-Strategią sprzedaży i rozwoju marki tiguar™ jest szybka reakcja na zapotrzebowanie rynków, dążenie do umiejętnego planowania polityki magazynowej i ciężka praca nad umacnianiem relacji z naszymi partnerami. Kontakt z rynkiem to klucz do możliwości rozwoju. We wrześniu 2019 w Warszawie spotkaliśmy się z szerokim gronem naszych dystrybutorów z Europy w ramach I Spotkania Dystrybutorów tiguar™, aby porozmawiać na temat przyszłości, wymienić się spostrzeżeniami między rynkami, sugestiami i otwarcie porozmawiać o obszarach, które wymagają zmian – gdyż rynek jest „stale zmienny” i niezależnie od branży każda firma powinna rozmawiać, wnikliwie słuchać swoich klientów i nie tracić z oczu sytuacji rynkowej. Bez takich rozmów, spotkań – możliwość antycypacji tego, co przed nami, jest znikoma – mówią przedstawiciele ekspertfitness.com. – W tym kontekście – choć w ostatnim czasie zanika funkcja targów branżowych jako miejsca, na których obowiązkowa obecność to klucz do zaistnienia na rynku – ważnym punktem w naszym kalendarzu w 2019 roku były także targi FIBO w Kolonii. W tym roku również będzie można nas tam spotkać i poznać nasze nowości w linii sprzętu funkcjonalnego tiguar™ (2-5.04.2020, Exhibition Centre Cologne).
Rok 2020 to dalsze plany rozwoju marki na nowych rynkach i starania o zyskiwanie udziału w obecnych.
Źródło: informacja prasowa