„Keep going, guys“ – wystawcy i zwiedzający byli tego samego zdania po zakończeniu premierowej edycji FIBO USA, która odbyła się w Orlando na Florydzie na początku grudnia. Po udanym, zdaniem organizatorów i uczestników, starcie impreza o korzeniach europejskich ma szansę wejść na stałe do amerykańskiego kalendarza branżowego. W targach i konferencji udział wzięło ponad 2.350 osób. Swoją ofertę zaprezentowało 100 wystawców.
„Cieszymy się z zaufania, jakim darzy FIBO branża fitness na całym świecie. Jesteśmy odbierani globalnie jako wiarygodny partner branży “ – powiedział Hans-Joachim Erbel, CEO Reed Exhibitions Deutschland, firmy organizującej FIBO. „Wspólnie z branżą fitness chcemy rozwijać FIBO w USA. Zainteresowanie wystawców umacnia nas w tej decyzji.“
American Health & Fitness Forum
W ramach FIBO USA odbyło się pierwsze American Health & Fitness Forum (AHFF). Uczestniczyło w nim ponad 70 osób reprezentujących kluby/sieci takie, jak Planet Fitness, Orange Theory, Midtown Athletic Clubs, Golds Gym, 24 hour fitness, Gympass, SoulBody, a także przedstawiciele organizacji jak IHRSA, ACE, NSCA, Women’s Fitness Association, AFS, FTC lub IDEA.
Oprócz American Health & Fitness Forum na FIBO USA odbyło się 165 konferencji, seminariów, warsztatów i zajęć.
FIBO USA odbędzie się ponownie w dniach 17-19 października 2019 roku, tym razem w Miami.
Źródło: materiały prasowe FIBO