Medicover Polska, właściciel operatora programów pracowniczych OK System i klubów Fitness World, ogłosił utworzenie nowej marki. W miejsce dotychczasowej OK System wprowadza Medicover Sport.
OK System i kluby w porfolio Medicover
Począwszy od 2018 r., kiedy Medicover nabył OK System, firma stawia na rozwój w obszarze sportu i rekreacji. Rozbudowuje tym samym unikatową ofertę na rynku usług medycznych. Dopełnieniem oferty OK System, który umożliwia beneficjentom korzystanie z m.in. z sieci fitness, klubów tańca, klubów jogi, siłowni, jest tegoroczna inwestycja Medicover. Mowa o 19 placówkach sieci klubów – Fitness World. Medicover kontynuuje rozwój oferty operatora programów pracowniczych działając pod nowym brandem – Medicover Sport – czytamy w komunikacie prasowym.
Sportowe pasje Medicover
Przy inwestycjach w OK System i Fitness World podkreślaliśmy nasze przywiązanie do sportu, jako metody zapobiegania chorobom, co miało ścisły związek z profilem Medicover. Zastąpienie marki OK System nowym brandem Medicover Sport to decyzja, która cementuje związek Medicover z dynamicznym światem sportu i rekreacji
– komentuje Artur Białkowski, Dyrektor Zarządzający ds. Usług Biznesowych w Medicover Polska.
“To, co pozostaje bez zmian, to nasze holistyczne podejście do zdrowia. I niezależnie od tego, ile razy już o tym mówiono: warto przypominać, że aktywność fizyczna to jeden z kluczowych elementów zdrowego stylu życia. Przekłada się na sprawność naszego ciała, ale też ma wpływ na zdrowie psychiczne. Na szczęście coraz więcej Polaków to dostrzega. I to w tym kierunku właśnie idą rozważania o najbardziej pożądanych benefitach dla pracowników” – dodaje.
Planowany dalszy rozwój submarki
Na chwilę obecną zasięg udzielanych świadczeń pod egidą Medicover Sport obejmuje 4500 placówek partnerskich. Firma planuje dalszy rozwój submarki, uzależniając jego dynamikę od obowiązujących w Polsce regulacji dotyczących branży fitness, związanych z pandemią koronawirusa.
Źródło: materiały prasowe