Marka GO SPORT stawia na kolejne innowacje. Otwarcie nowych punktów sieci w prestiżowych galeriach handlowych, takich jak Wroclavia i Galaxy czy rebranding salonu w Galerii Mokotów to tylko niektóre ze zmian.
Marka zapowiada innowacje w postaci coraz bardziej nowoczesnych salonów, opartych na nowoczesnym koncepcie czarnych mebli. Nowopowstałe sklepy w eleganckich galeriach handlowych Wroclavia we Wrocławiu oraz Galxy w Szczecinie oferują szeroką gamę produktów outdoorowych, jak również odzież i sprzęt narciarski.
Zmiany dotyczą również salonu w warszawskiej Galerii Mokotów. Nastąpił rebrending, który według sieci w znacznym stopniu wpłynął na podwyższenie poziomu jakości usług.
GO SPORT przyznaje, że celem jest sprostanie wymaganiom wszystkim miłośników aktywnego stylu życia, dlatego nieustanny rozwój jest podstawową misją marki. Firma stawia przede wszystkim na strategię client first, mającą na celu podniesienie poziomu czytelność sieci sklepów dla klientów.
W pierwszym półroczu 2018 roku sieć zaplanowała otwarcie kolejnych dwóch sklepów w Polsce.
GO SPORT to marka dla ludzi żyjących aktywnie, dla których sport jest ważnym elementem życia. Już od 18 lat firma promuje aktywność fizyczną i wspiera młode talenty stale udowadniając, że sportowe outfity mogą być zarówno praktyczne, jak i stylowe. W ofercie znajduje się bowiem wszystko, czego potrzebują miłośnicy sportu.
GO SPORT współpracuje z wieloma, innymi markami sportowymi. Wśród nich są: Nike, Adidas, New Balance czy Reebok. Co ciekawe posiada także marki własne: Up2Glide, Wanabee czy Athlitech charakteryzujące się dobrą jakością oraz atrakcyjną ceną.