“Firmy duże i te małe wychodzą z założenia, że znają bardzo dobrze potrzeby swoich klientów i nie muszą z nimi niczego konsultować, nie muszą ich o cokolwiek pytać. Niestety, mylą się. Dowód? Likwidacja dużej sieci klubów.”
To jedynie fragment artykułu autorstwa Zuzanny Mączki-Leonhardt z najnowszego wydania Magazynu Fitness Biznes, który ukaże się przed Wielkanocą. Tymczasem już teraz chcemy się pochwalić realizowanym wspólnie z pomysłodawcami tego wspaniałego zestawu warsztatowego projektu – Mapy Podróży Klienta (Customer Journey Map).
Mapa podróży Klienta to narzędzie, bez którego – co potwierdzają liczne badania – niebawem nie będzie w stanie funkcjonować żadna organizacja, w tym także klub fitness.
“Dzięki Mapie Podróży Klienta łatwiej jest zrozumieć, jakie motywacje i potrzeby kierują naszymi klientami, skąd się o nas dowiadują i w jaki sposób kupują. Coraz istotniejsze jest zrozumienie tego, kim są nasi klienci oraz zdobycie informacji na temat drogi, jaką przebyli zanim trafili do naszej firmy, naszego sklepu, serwisu lub KLUBU. Mapowanie podróży klienta daje możliwości poprawy tzw. Customer Experience, czyli sumy wszystkich doświadczeń klienta, jakie wiążą się z daną marką czy firmą. To jeden z kluczowych trendów wskazywanych przez marketerów, który wyprzedza content marketing, mobile, personalizację i social media” – opowiadają twórcy zestawu warsztatowego, przedstawiciele agencji marketingowej uxon.
Już niedługo informacje o warsztatach i możliwości zakupu zestawów warsztatowych z logo FITNESS BIZNES, partnera agencji uxon w branży fitness.