Na początku czerwca, po planowanym powrocie do działalności branży fitness, wraca też Letna Gra MultiSport. Jej głównym celem kolejnej edycji gry jest aktywizacja Polaków do podejmowania regularnej aktywności fizycznej w okresie letnim. MultiSport, w ramach grywalizacji wakacyjnej, promuje także odkrywanie nowych dyscyplin sportowych i zaangażowanie w treningi online.
– Wierzymy, że nasza Letnia Gra zmotywuje użytkowników kart MultiSport oraz ich bliskich do powrotu do regularnej aktywności i zadbania o swoją kondycję pod okiem trenerów i instruktorów. Od kilku lat staramy się w ten sposób angażować naszych użytkowników w sezonie wakacyjnym, by dbali o swoje zdrowie, wzmacniali odporność i budowali zdrowe nawyki. To niezwykle ważne zwłaszcza teraz, kiedy widzimy jak duży, negatywny wpływ na nasze zdrowie miała izolacja społeczna i brak dostępu do ulubionych aktywności
– podkreśla Emilia Rogalewicz, Członek Zarządu Benefit Systems.
Letnia Gra z nowymi kategoriami
Tegoroczna Letnia Gra to 9 tygodni z 9 różnymi dyscyplinami sportowymi oraz liczne wyzwania. Takie jak treningi w obiektach sportowych, quizy wiedzy czy gry relaksacyjne. W tym roku punkty przyznane zostaną także w nowych kategoriach, wspierających różnorodność podejmowanej aktywności i nawiązujących do sportowych trendów, które pojawiły się w okresie pandemii. Punkty w grywalizacji będzie można uzyskać m.in. za wizyty w trzech nowych obiektach sportowych, w których wcześniej nie ćwiczyliśmy oraz za wykonanie treningów online na platformie Yes2Move.com lub w ramach treningów live, udostępnianych przez partnerów Programu MultiSport.
Wszystkie punkty zebrane do 11 sierpnia 2021 roku będzie można wymienić na nagrody, takie jak zegarki sportowe, bony zakupowe czy akcesoria treningowe. Będzie można przeznaczyć zdobyte punkty także na wsparcie wybranej akcji charytatywnej w ramach Dobrego MultiUczynku. Każdego roku Letnia Gra angażuje tysiące użytkowników. Ważnym efektem tej sportowej rywalizacji są nie tylko nagrody, ale także zdrowszy tryb życia i lepsze samopoczucie jej użytkowników.
Jak wynika z badania MultiSport Index Pandemia, w 2020 roku 65 proc. Polaków podejmowało aktywność fizyczną przynajmniej raz w miesiącu. Jednak z powodu pierwszego lockdownu, aż 43 proc. z nich znacząco ograniczyło treningi. Najczęściej wskazywanym powodem tej zmiany było zamknięcie obiektów sportowo-rekreacyjnych.
Zgodnie z zapowiedziami rządu, 28 maja branża fitness będzie mogła wznowić działalność po trwającej ponad pół roku przerwie spowodowanej pandemią. Do treningów i poznawania nowych dyscyplin sportowych zachęcać uczestników Letniej Gry zachęcać będą jej ambasadorzy –Life Managerka i Piotr Galus Twój Trener. Wiele aktywności tegorocznej grywalizacji odbywać się będzie w kanałach social media MultiSport Polska,także w ramach specjalnej grupy Facebook Letnia Gra MultiSport.
Szczegóły związane z najnowszą edycją Letniej Gry odnaleźć można na stronie internetowej: https://www.kartamultisport.pl/letniagra
Źródło: materiały prasowe